شروع ثبت نام کلاسهای آنلاین ترم خرداد
0
روز
0
ساعت
0
دقیقه
0
ثانیه
واژگان لازم جهت توضیح “افزایش و کاهش” در رایتینگ و اسپیکینگ

واژگان لازم جهت توضیح “افزایش و کاهش” در رایتینگ و اسپیکینگ

واژگان لازم جهت توضیح “افزایش و کاهش” در رایتینگ و اسپیکینگ آیلتس

دو فایل پی دی اف زیر واژگان و کالوکیشن هاى مرتبط و لازم برای توصیف هر گونه روند یا موقعیت ” افزایشی و کاهشی” را در اختیار شما قرار می دهند. به نکات زیر توجه کنید :
  1.  استفاده از “حیطه وسیعی” از این واژگان ( چه ساده و چه پیچیده و کم کاربرد) بسیار مهمتر و نمره آور تر از فقط استفاده از دو یا سه واژه پیچیده( و به قول برخی افراد:خفن!) است.
  2.   لطفاً “دقیقاً” به معنای انگلیسی و مثال نوشته شده زیر هر مدخل دقت کنید و از استفاده دلبخواه و بی دقت بپرهیزید. زیرا در صورت استفاده غلط از یک واژه (مثلاً در یک رایتینگ تسک یک آکادمیک)، نه تنها ممتحن به خاطر word choice نامناسب شما را تنبیه (penalize) میکند، بلکه به خاطر دگرگون کردن معنی و یا عدم صحت واژه، شما از فاکتور task achievement نیز نمره زیادی از دست می دهید و همچنین احتمالاً متن شما، به اصطلاح غیر علمی، “سکته” خواهد داشت و این امر یعنی کم شدن نمره در فاکتور coherence and cohesion. به این معنی که، با یک بی دقتی و شلختگی کوچک در انتخاب واژه، “سه چهارم” نمره تسک رایتینگ شما ضربه می بیند! پس در عین استفاده از حیطه وسیعی از این واژگان، معنای دقیق آنها را نیز در نظر داشته باشید.
Increasing Collocations
Decreasing Collocations
 
مقالات مرتبط