آیفون SE بدون قرعه‌کشی + بورسیه کامل آفرینش + ۳ کارگاه آنلاین رایگان
مقایسه مراکز مجاز برگزاری آزمون آیلتس در ایران

مقایسه مراکز مجاز برگزاری آزمون آیلتس در ایران

نظر شما چیست؟!

بدون شک یکی از دغدغه های تمامی داوطلبان شرکت کننده در آزمون آیلتس پاسخ به این سئوال است: ” کدام مرکز برگزاری آزمون IELTS مناسب تر است؟! “

پاسخ به این سئوال که کدام مرکز فعلی برگزاری آزمون آیلتس در ایران بهتر است، چندان هم آسان نیست! بهترین پاسخ به این سئوال را داوطلبانی می دانند که در آزمون تمامی مراکز مجاز شرکت کرده‌باشند.

آنچه از نظر زبان آموزان در جهت مقایسه مراکز برگزاری آزمون IELTS در ایران اهمیت دارد را می‌توان عناوین زیر برشمرد:

  1. نحوه نمرده دهی در مهارتهای Speaking و Writing آزمون IELTS
  2. کیفیت صدای محل برگزاری آزمون حین برگزاری بخش Listening
  3. برگزاری آزمون توسط هدفون و کیفیت هدفونهای به کار رفته
  4. نحوه برخورد کارکنان کادر اجرایی محل برگزاری آزمون آیلتس
  5. شروع به موقع آزمون رأس ساعت مقرر
  6. کیفیت مکان برگزاری آزمون آیلتس
  7. امکانات رفاهی حین برگزاری آزمون
  8. نحوه برخورد Examiner حین برگزاری Interview آزمون Speaking
  9. میزان تسلط و نوع لهجه Examiner ها در Interview آزمون Speaking
  10. کیفیت و نحوه پاسخگویی (راهنمایی های) تلفنی، آنلاین و حضوری، قبل و بعد از آزمون
  11. سرعت ارائه نتایج آزمون IELTS و کارنامه
  12. آسان بودن مراحل ثبت نام آزمون
  13. تسهیلات مراکز آزمون از جمله کارگاههای آموزشی مفید و خدمات رایگان
  14. کیفیت و تنوع خدمات پس از آزمون مانند پست مدارک و …

و سایر عوامل تأثیرگذار دیگر

توضیح: آفرینش هیچ گونه دخل و تصرفی در نشر کامنتهای ارسالی ندارد و نظر کلیه داوطلبان را در خصوص انتقادات نسبت به سایر مراکز برگزاری آزمون آیلتس محترم میشمارد. لذا کلیه نظراتی که حاوی الفاظ توهین آمیز و غیر اخلاقی نباشند در این بخش منتشر می‌گردد. بدیهی است، انتشار کامنتهای ارسالی به معنای تأیید محتوای آن توسط خانه آیلتس آفرینش نمی باشد.

مقالات مرتبط
305 نظر
رها مرادی

من تا به حال دو بار با ایرسافام امتحان آکادمیک دادم به تاریخ 2017 و فوریه 2023
امتحان 2017 رو هتل پارسیان دادم کاغذی ، شرایط امتحان خوب بود ، ممتحن ها حرف نمیزدند و هدفون هم مشکلی نداشت البته کمی نویز و خش خش بود ولی مانع شنیدن نمیشد، حتی در روز برگزاری speaking من به شدت ترسیده بودم از حرفای بقیه و استرس بالایی داشتم. ممتحن به من 3 دقیقه زمان داد تا خودم رو با شرایط اتاق برگزاری وفق بدم ( یعنی صبر کرد و ضبط رو شروع نکرد ) و کاملا با آرامش سوالات رو از من پرسید که نتیجه اش هم شد 7.5 . این میشه شانس بار اول به نظرم 🙂
در فوریه 2023 امتحان کامپیوتری دادم ، سخت افزار عالی اینترنت عالی ممتحن ها فوق العاده ، از کیفیت برگزاری بسیار راضی بودم و استاندارد IDP کاملا رعایت شده بود. هیچ استرسی نداشتم که البته همین باعث شد یه کم بی تفاوت و ریلکس بشم در امتحان و یکی از سوالات listening رو جا موندم. فونت رو توی ریدینگ میشه بزرگ کرد و خیلی راحت مطالعه کرد . برای آزمون speaking اگزمینر خیلی حرفه ای شروع به سوال کرد ، یعنی یه راست خیلی سریع رفت سر سوال بعد توصیحات ابتدایی اینکه اسمش چیه و داره ضبط میشه امروز چندمه و اینجا کجاست 🙂 یه مهماندار رو تصور کنین و به حرفاش گوش ندید که استرس نگیرید ، من حتی یادم نمیاد اسمش چی بود بس که سریع گفت، درسته که بین مون یه تلق شفاف بود اما هیچ چیزی مانع شنیدن نمیشه، اون دوستایی که میگن از در و دیوار میپرسن یا درخت و من نشنیدم ، مسئله مهارت شنیداری اونهاست وگرنه شرایط اتاق اصلا و ابدا مانع رسیدن صدا نیست . درباره نحوه سوالات هم از من درباره کلید و حافظه پرسید و اینکه در نوجوونی چقدر ورزش میکردم ، CUE CARD هم یه سوال بی ربط بود که توضیح بده تا به حال به چه کسی چه چیزی یاد دادی. و در ادامه بحث به این رسیدیم که جوونا به بزرگترا چی میتونن یاد بدن و روش های آموزش آکادمیک موثر هست یا نه . ( مثلا من برعکس باور رایج گفتم تئوری بخش اصلی یادگیریه و تجربه برای وقتیه که نتونی از درس بقیه عبرت بگیری ، یا اینکه آموزش دانشگاهی خیلی هم با کیفیت و کار آمده و اینکه تا حالا به هیچ کس هیچ چیز یاد ندادم ، که این ضعف من بود اگر دقت بیشتری میکردم و یه داستان سرهم میکردم درباره یاد دادن نون پنجره ای به مامانم، مطمئنا نمره بهتری میگرفتم )
ببینید در بخش SPEAKING و کل آیلتس هیچ نظر درست یا غلطی وجود نداره ، شما اونجایید که نشون بدید چقدر میتونید حرف بزنید حتی درمورد مسائلی مثل رنگ مو یا مذهب مسئله جبهه گیری نیست فقط حرف زدنه. بهترین متد هم اینه که یه لیست از سوالات رو از سایت خود BRITISHCOUNCIL یا IDP دانلود کنین و درباره هر کدوم یه داستان آماده داشته باشید. همین . بقیه حرفا تجربه افراد ناشی از استرس و مهارت خودشونه .
در کل من از ایرسافام راضی ام هر دو بار با اینکه 2023 شدم 7 و 2017 7.5 . همه موارد هم خارج نمره دهی میشه و SPEAKING هم بارم بندی داره برای هر ریز مهارت. هر چی بارت بیش برفت بیشتر 🙂
از مزایای کامپیوتری هم اینه که تایپ به نسبت نوشتن کار راحت تریه ( حداقل به نظر من ) و زمان بندی بالای هر صفحه به کاربر نشون داده میشه برای مدیریت بهتر ، همچنین 4 روزه جوابش میاد نه 2 هفته ( توی ددلاین ها خیلی کار راه بندازه) . دقت کنید که اگزمینر SPEAKING هم گردشیه یعنی ممکنه از یکی که آوازه اش توی ایرسافام تهران بد درفته فرار کنید دقیقا توی کرمان گیرش بیوفتید !! و چیزی به عنوان اگزمینر بد و خوب ندارن ، اینکه بپره وسط حرف شما کاملا طبیعیه چون بر اساس سرعت حرف زدن هر فرد و زمان بندی آزمون شما یه محدودیتی واسه ارائه سطح زبانتون دارین ، حتی واسه یه سوال کوچیک یه ساعتم وقت بده هیچ تاثیری توی نمره نداره ، بنابراین نباید هول کنین ناراحت شین یا عصبانیت به خرج بدین.
موفق باشید.

مسلم

من ایرسافام امتحان دادم و جواب ازمون هنوز نیومده . مورد من حساسیت بیمار گونه اگزمینر به ماسک بود که در طول مصاحبه چهار بار نسبت به پایین اومدن ماسک بهم گیر داد و باعث شد استرس بگیرم. و کمبود اکسیژن بگیرم. در حالی که بینمون شیشه بود

moon

fه وسیله سایت در موسسه عصر دین و دانش در آزمون بهمن ماه 1400 ثبت نام کردم …. پول از حسابم کم شد ولی آزمون ثبت نشد و در حساب کاربریم ننشست … امروز 5 روزه که تماس میگیرم و ایمیل میزنم ولی کسی پاسخگو نیست به هیچ عنوان به سایتشون اعتماد نکنید. خیلی نگرانم. اگر کسی میتونه کمکم کنه خواهش می کنم پاسخ بده

شبنم

برای منم این اتفاق افتاد این مشکل از بانکه نه سایت . با بانک تماس بگیرید.

Md

ایرسافام ، آزمون speaking آنلاین را بسیار بی کیفیت برگزار می کند:
مشکل قطعی ارتباط اصلا وجود ندارد. مشکلی که هست مربوط به تجهیزات بی کیفیت صدا است. اصلا و ابدا متوجه کلمه کلیدی سوال نمیشوید. من هر سوال را چندبار پرسیدم. مخصوصا که ممتحن موضوعات نامرتبط انتخاب می کرد. مثلا از کار یکدفعه راجع به دویدن پرسید و من کلمه دویدن را به درستی نمی شنیدم. یا اینکه وسط سوالات تاریخ از درخت پرسید و بازهم من کلمه را برایش spell کردم تا مطمئن شوم درست می شنوم. صدا کاملا می پیچید و واضح نبود.

یاسمن

بچه ها بنظرتون من ایلتس تهران امتحان بدم یا ایرسافام ؟؟خییییییییلی استرس دارم وشضیراز هستم . برای ازمون تهران مجبورم برم تا تهران یا کرج اخه شیراز نداره از بدشانسی .ودرست هست ک میگن لیسینینگ ایرسافام خیلی سریع هستن؟؟؟؟/
بچه ها لطفا زود ج بدین تایم ثبت نام ازمونش میگذره

امیر

با سلام من ۲ بار پشت سر هم Ielts شرکت کردم اولی اکادمیک ایرسافام دی ماه ۹۸ نمره L=7 R=6.5 W=6 S=7.5 شدم
و دومی شنیده بودم عصر دین و دانش خوب هست جنرال دادم بهمن ماه که نمره L=8 R=6.5 W=6 S=7 را گرفتم

بین ۲ مرکز از اسپیکینگ ایرسافام خیلی راضی بودم یک اقای نسبتا جوان بود با رفتار بسیار ارامش بخش و لحجه زیبا که حس میکنم باعث شد ۷،۵ بشم اما اسپیکینگ عصر دین و دانش یه اقای مسن با لحجه خیلی بد که من رو سوال پیچ کرد.

در مورد مکان، عصر دین و دانش توی کلاس بود که ارامش داشت و صدا هم از اسپیکر و هم از گوشی پخش می شد که خیلی کمک کرد، مخصوصا لیسنسنگ اما ایرسافام توی سالن بزرگ هتل پر از همهمه بود و بد از نظر من.

در کل حداقل در مورد این ۲ مرکز تفاوت انچنانی ندیدم، اما تصمیم گیری به عهده خودتون ، من قصد دارم یک بار دیگه هم جنرال بدم احتمالا کامپیوتری و با توجه به کامنت ها راجعبه تند بودن لسنینگ ایرسافام توی ماک اخیری که اونجا دادم به این نکته پی بردم
احتمالا ایلتس تهران رو امتحان کنم برای ازمون جنرال بعدی، حتما نتیجه رو اعلام میکنم

سعیده

سلام دوستان
من 8 آگوست آزمون آیلتس دادم مرکز ایرسافام و هنوز نتیجه آزمونم نیومده و هنوز بایاس ندارم در مورد سنتر . میخواستم بگم من دو تا ماک دادم پروشات و آیلتس تهران و آزمون اصلی هم ایرسافام و تفاوت قابل توجهی بین این مراکز ندیدم و توصیه ام اینه ک واقعا نگران سنتر آزمون نباشید… هرچند آیلتس تهران قسمت کتبی هتل برگزار نمیشه و جاش ی کم تنگ بود و فایلای همسرم رو علی رغم اینکه هزینه رو داده بودیم و ایمیل زدیم ک برامون بفرستن، نفرستادن. البته برای خودم رو ارسال کردن.

سیما

سلام دوستان کسی تو سنتر آیلس تهران شعبه کرج شرکت کرده و اینکه میدونین لیسنینگ هدست دارن یا نه ؟ آزمون اصلیو میخواستم تو پروشات برم ولی متاسفانه اوایل شهریور آزمون داره و بعد میره واسه آبان ، اینکه گفتم آیلتس تهرانو انتخاب کنم .

لادن

سلام وقت بخیر دوستان. من تاریخ 9 جولای در مرکز آیلتس تهران آزمون دادم. به نظرم همه چیز عالی بود و پروتکل های بهداشتی کاملا رعایت شده بود. اسپیکینگ 7.5 شدم و اووال هم 7.5 شدم. من شخصا برای انتخاب مرکز خیلی استرس داشتم و کلی سرچ می کردم. تا جایی که من می دونم، پاسخ ها در ایران تصحیح نمی شود و ممتحن های اسپیکینگ هم چرخشی هستند. بنابراین مهمترین عامل خود متقاضی هست. موفق باشید.

سیما

درسته به نظر منم بخش بزرگی از این امتحان به آمادگی خود متقاضی برمیگرده

Ali

من ایرسافام آزمون UKVI دادم و همه چی خیلی خوب بود بنظرم و در نهایت اسپیکینگ با خانم شریعتی 7.5 و رایتینگ 7 شدم که تقریبا طبق انتظارم بود.
در کل بنظرم مراکز آزمون و ممتحنین تا اون حدی که در موردشون بحث میشه در نمره شما تاثیرگذار نیستن. به نظر من نمرات متفاوت در آزمونهای متفاوت تا حدی بستگی به آمادگی فرد در هر آزمون و کمی هم غیر استاندارد بودن خود آزمون داره که سطح سختی و آسون بودنش همیشه شاید یکسان نباشه. و در نهایت اینکه اگر واقعا و بر اساس شواهد درست فکر می کنین نمره شما کمتر از عملکردتون در آزمون بوده اعتراض بزنین به نمرتون چون افراد زیادی بودن که با اعتراض نمرشون بالا رفته.

من یک آزمون ماک هم داده بودم در ایرسافام که با فضا آشنا بشم قبل از آزمون اصلی ولی متاسفانه سوالات کاملا غیر استاندارد بودن و ممتحن و مصحح اسپیکینگ و رایتینگ هم بنظرم خیلی توانا نبودن و نمره های که دادن 0.5 تا 1 نمره پایین تر از نمراتی بود که در آزمون اصلی گرفتم.

درسا

سلام. من کرمانشاه هستم. به نظرتون بیام پروشات تهران امتحان بدم یا شهر خودم؟ تاثیری داره؟ فوق لیسانس ادبیات انگلیسی دانشگاه دولتی دارم. ممنون میشم اگر پاسخ بدید.

احمد

سلام، مگه کرمانشاه آزمون برگذار میشه؟

مینا

نظرات بعضی دوستان بسیار غیر حرفه ای و بهتره بگیم بر اساس اطلاعات ناقص هست
در مورد اگزمینر، دوستان اگزمینر ها در ایران محدود و گردشی هستند یعنی اگه از اگزمینر خودتون راضی نبودید ممکنه یه سنتر دیگه رو هم انتخاب کنید باز همون اگزمینر رو بذارن برای اسپیکینگتون این کاملا شانسیه متاسفانه!
و قسمت لیسنینگ و ریدینگ و رایتینگ اسکن میشه میره برای استرالیا تصحیح میشه.
 

Ainaz

من شنیدم بخشی از رایتینگها به استرالیا ارسال میشه حدود ۳۰ درصد . اما اگر اعتراض بزنید و پولشو بدید فک کنم بفرستن استرالیا …

hussein

من نمیدونم چرا همه بر علیه ایرسافام حرف میزنید. من دو هفته سه هفته میشه امتحان دادم, همه چیزش خوب بود وهمه مطابق کتاب های کامبریدج وااگزامینر در سپیکنگ هم عالی بود ونمره واقعی ام بنطرم داده. یک چیزی مهمه بدونید وقتی آماده نیستید نباید امتحان بدهید وگردن مرکز یا ازموننده بیندازید این مشکل خودتون هست. هروقت اماده هستید واقعاٌ هر جا امتحان بدید یکسان خواهد بود چه ایرسافام چه غیره

سینا

به جای دفاع کورکورانه از ایرسافام بگو چقدر … ممتحن های اسپیکینگ این مجموعه افتضاح به تمام معنا هستن.

شهاب

یعنی بد تر از ایرسا فام هم مگه وجود داره من نمی دونم چرا اصلا به ایرسا فام مجوز دادن

Ameneh

چرا؟ مي شه توضيح بيشتر بديد لطفا؟ من قصد داشتم تو اين مركز ثبت نام كنم

Mehdi

سلام. من آزمون قبلی آیلتسم (16 ژانویه) رو در موسسه دین و دانش دادم. نمره اسپیکینگم طبق انتظارم 7 و رایتینگمم 6 شد. من فکر می کردم نمره لیستنینگم بین 7.5 تا 8 باشه ولی در کمال ناباوری نمرش 6 شد. واقعا باورم نمی شه هنوز. اعتراض کردم ولی توو اعتراضم هم نمرم عوض نشد. باور کنید من تازه از سوئد اومدم و یه فوق لیسانس به زبان انگلیسی با معدل خوب دارم، میدونم چی دارم میگم. هرجور خودمو نقد می کنم نمی دونم کجا ممکن بوده اشتباه داشته باشم. نمی دونم ایرادم چی بود که بخوام برطرفش کنم. بعد از لیستنسنگم دقیقا همون حسی رو داشتم که بعد تست زدنم توی خونه داشتم، یعنی مطمئن بودم حداکثر 35 تا و حداقل31 ی درست زدم. الان تنها شکم روی انتقال به پاسخ نامست. می خوام دوباره امتحان بدم ولی واقعا بهم ریختم. میشه لطفا راهنماییم کنیدواسه امتحان جدیدم بین ایرسافام و عصر دین و دانش یکی رو انتخاب کنم؟ (پروشات پر شده) به دلیل محدودیت زمانی باید واسه آزمون 5 مارچ دوباره امتحان بدم ولی نمی دونم کدوم سنتر.

سینا

اینکه فکر می کنید ۷.۵ یا ۸ بودید و به شما ۶ دادن احتمال خیلی زیاد شما تفاوت بین این نمرات رو نمی دونید و دچار اشتباه شدید دوست عزیز. تفاوت بین ۶.۵ و ۷ خیلی خیلی بالاست و ربطی به مدرک دانشگاهی تون نداره. اگر مایل باشید من می تونم شما رو راهنمایی نم.

نوید

سلام
بله درست میفرمایید
برای بنده هم همچین اتفاقی افناده و من خودم رو گول نمیتونم بزنم
کسی باور کنه یا نه، همه چیز طبق اصول و حقیقت همیشه پیش نمیره.
من در مرکزی امتحان دادم و دقیقا این مشکل پیش اومد. باور کنید یا نه همه چه اونجوری دقیق و با صحت انجام نمیشه متاسفانه.
به نظر من یکی از دلایلش تصحیح شدن توسط ممتحن های غیر انگلیسی زبانه.

Ainaz

من ماک انلاین ایرسافام رو دادم و سه بار ریدینگم قطع شد و از دفعه دوم از حفظ جوابا رو میزدم و اسکرین شاتم گرفتم از جوابام و فک میکردم ۷/۵ کمتر ابدا بشم اما شدم ۶/۵ بعدش نگم از رایتینگ براتون ..:)))). دست آخر بعد مشورت و پرس و جو و خوندن فرومهای مرتبط فهمیدم رایتینگ ایلتس توی ایران کلا نمره اش منصفانه نیست … من ماکم لکسیال ریسورس و گرامر ۷ بودم اما تسک ریسپانس و ارتباط و انسجام ۵ و ۵/۵ .. خداوکیلی میخواستم مصحح رو پیدا کنم بگم شما نفهمیدی من چی نوشتم ؟! آخه چرااااا … بخشی که سلیقه ای میشه نمره بدن رو اونطوری نمره میدن

ندا

من آیلتس عصر دین و دانش امتحان دادم. اگزمینر برای اسپیکینگ آقای نوروزی بودن که دست نمره بسیار پایینی در اسپیکینگ دارن. قبلا هم دوستان گفته بودن. بهتر نیست به جای اینکه نظراتمون رو اینجا بنویسیم بریم در خود سایت آیلتس اصلی هم مطرح کنیم تا بدونن اگزمینرهای ایران از نیتیوها حتی خیلی سخت گیر ترن؟؟؟؟

نوید

دقیقا

الناز

سلام دوستان من اصفهان می خوام امتحان بدم؛ آیلتس تهران هست و ایرسافام کدوم رو پیشنهاد میکنید؟ دین و دانش تهران چه طور به نظرتون؟

ali

سلام من دو تا سنتر رو امتحان دادم .ایرسافام و پروشات .بنظرم از همه نظر پروشات خیلی بهتر بود.

نوید

به نظر من اصفهان امتحان ندید

Z

چرا خب؟شهر خودت خیلی راحت تره و استرس کمتری داری.فرقی هست؟ممنون میشم بگید.

کیمیا

من ۱۴ دسامبر در ایرسافام امتحان دادم…قبلش با توجه به نظرات این سایت گفتم که به هیچ وجه در این سنتر امتحان نمیدم. عصر دین و دانش رو انتخاب کردم اما چون حتی تلفنشونم هم جواب نمیدادند نسبت به انتخاب این سنتر شک کردم و سنتر های دیگه هم برای اون تاریخ ها پر بود اجبارا ایرسافام رو انتخاب کردم، اما باید بگم عالی بود..هم در سرعت پاسخگویی و هم نظم بی نظیر بودند!!!!برای مثال بنده در ثبت نام اطلاعاتم رو اشتباه وارد کردم و وقتی تماس گرفتم انقدر اروم و کامل راهنماییم کردند که مشکلم حل شه ، حالا تصور کنید مرکزی که حتی تلفنشم جواب نمیده چطور میتونه به مشکلات شما رسیدگی کنه؟ در پروسه آزمون و بعد هم ارسال نتایج به دانشگاه ها شما به موسسه ای نیاز دارید که همراه باشه و این معیار رو حتما در نظر بگیرید…راجع به امتحان اسپیکینگ هم آزمون من با یه خانم مسن بود که اسمشون رو فراموش کردم اما خیلی خوش اخلاق بودند و واقعا نمره خودم رو دادند. در کل میتونم بگم نه تنها هیچ نکته منفی ای از این سنتر ندیدم بلکه حتی نسبت به سنتری که در اون ازمون ماک دادم خیلی خیلی بیشتر از نحوه پاسخگویی و اگزمینر ایرسافم راضی هستم .

امین

من آزمون ماک رو در تهران آیلتس شرکت کردم و آزمون اصلی رو در عصر دین و دانش، برگزاری آزمون در تهران آیلتس به مراتب بهتر از عصر دین و دانش بود. در بخش لیسینینگ آزمون اصلی نویز بسیار زیاد بود و بعد از 20 دقیقه دستکاری کردن سیستمشون نتونستن صدای واضح رو ایجاد کنند. من اصلا عصر دین و دانش رو پیشنهاد نمیدم

mahsa

سلام دوستان یه مرکز برای ازمون ایتلس تو تبریز معرفی کنین لطفا و اینکه کیفیت مراکز ارومیه بهتره یا تبریز اگه ارومیه خوبه اونجا امتحان بدم

امین

درود بر همگی . من ایرسافام آزمون دادم قصد تخریب ندارم ولی دقیقا همون چیزی که از قبل شنیده بودم اتفاق افتاد پرسنل خوبی داره اما واقعا آزمونش غیر استاندارده
من حدودا بیست و سه روز منتظر جواب موندم و فکر میکنم که ی جواب فرمالیته هم بهم دادند امیدوارم کارشونو بهتر انجام بدن
ممنونم

الناز

سلام ایرسافام تهران؟

امین

بله دوست گرامی البته این نظر شخصی منه و ممکنه توقع من زیاد بوده باشه اما این انتقاد رو خیلی ها بعد از آزمون داشتن

نسرین

بلاخره واقعا کجا امتحان آیلتس با شرایط مناسب برگزار میکنه؟ من دی ماه میخوام امتحان بدم…کاملا گیج شدم ! توروخدا جواب بدین اونایی که تجربه جاهای مختلفو دارین…

امین

بنظر من آفرینش نتیجه بهتری میگیرین چون واقعی تر هستش البته آفرینش فقط ماک داره و مرکز اصلی نیست در ضمن سرعت پاسخگویی شون بیشتره و منظم تره امیدوارم موفق باشین

سارا

سلام.من از سنتر ایرسافام تهران راضی بودم.محیط آزمون خوب بود پرسنل هم سعی می کردن پاسخگو داوطلب ها باشن.فقط تنها ایراد این سنتر اگزمینرهای اسپیکینگ هستن مخصوصا آقای مطهری که من نمی دونم با چه متر و معیاری اگزمینر شدن و با این همه شکایت و اعتراض همچنان به کارشون ادامه میدن.اگر با آقای مطهری آزمون داشتین بدون هیچ شکی اعتراض کنین و مطمئن باشین که نمره شما حداقل نیم تا یک نمره بالاتر میره چون ایشون تا حالا بالای 6.5 به کسی ندادن.من امیدوارم سنتر ایرسافام زودتر این آقا رو اخراج کنن چون واقعا عامل بازدارنده بزرگی برای شرکت در آزمون های این موسسه است

ساحل

من دوبار با آقای مطهری مصاحبه داشتم هر دوبار هم ۷شدم توی شیراز. فک میکنم نمره واقعیم رو داد و ازش کاملا راضی بودم

مهتاب

من ایرسافام امتحان دادم و عالی بود.بنظرم اینجا فقط برای تخریب ایرسافام هست.میدونم نظرم رو نمیذارید ولی گفتم که بدونید.

Farshad

واقعا موندم لسینیگ مرکز ایرسافلم چرا اینطوریه، انگار یکی انداخته دنبال یارو گفته تا می تونی تند بخون، اصلا با کتابهای کمبریج همخوانی نداره، والا اخبارگو شبکه cnn هم سرعتش از این کمتره، تا به خودت بیایی میبینی سه تا جواب سوال تو همون سرخاروندن اولیه رفته، تو کتاب ندیدم که جوابهای سه کلمه ای انقدر در یه آزمون زیاد بشه این دوره که امتحان دادم تمام سکشنهاش جواب سه کلمه ای میخواست و تا می خواستی بنویسی بعدی رو از دست می دادی، دوبار ماک ایرسافام شرکت کردم هر دوبار لیسینیگ واقعا افتضاح بود تو سکشن دو که یه شکل مجهول میذارن و آدرس میدن که واقعا نمی دونی سرو تهش کجاست و آدرس اصلا مال این شکل هست یا نه!!!!، تو حالت طبیعی آدرس از یه بخشی شروع میشه و یه بخشی هم تموم میشه اینجا یه جمله از شرق و اون یکی از غرب، نمره رایتینگ دقیقا مثل اسپیکینگت میدن یا حوالی نمره اورالت
ولی از نظر محل برگذاری و کیفیت برگزاری کارشون خوبه

Mas

تو ایرسافام سرعت لیسنینگ میبرن بالا و گپ های بین هر کدوم از قسمت هارو متوجه نمیشی

نیکی

آخه این چه حرفیه. سوالها فرقی ندارن اما بعضی از تست دیت ها لیستنینگ یا ریدینگ سخت تر دارند

ARMIN

دوستان من در ازمون ماک مرداد 98 در ایرسافام شرکت کردم و اصلا راضی نیستم و به هیچ کس هم پیشنهاد نمیدم
لیسینینگ غیر استاندارد طوری که سوالهاش اصلا منطبق با کمبریج نبود. زمانی که برای خوندن میدن خیلی کمتر از حد استاندارد هست و کیفیت صداش افتضاح هست
ریدینگ هاش راحتر از حد معمولی هست و نتایج این بخش سطح واقعی شما رو نشون نمیده
نمرات اگزمینر ها در اسپیکینگ واقعا غیر قابل قبول هست (نمره واقعی ام 6.5 یا 7 ولی خانم جباری به اصطلاح ممتحن به من 5.5 دادن) با اینکه حدودا 30 روز تمرین کرده بودم و کتاب ACTUAL TESTS رو مسلط بودم که جوابهاش بند اسکور9 هست
نمره دهی رایتینگاش هم تعرف نداره
خلاصه بگم : فاجعه تمام

مرشیه

امتحام اصلی هم همینه

مرضیه

ایرسافام اصلا راضی نیستم من دوبار مجبور شدم امتحان بدم اونم برا اینکه بقیه جا نداشتن .. سر نتایج پدرمو در اوردن التماس میکردم نتیجه مو اس ام اس کنن … در صورتی ک اولش موبایلو داده بودم برای نتایج .. ایشالله دیگه مجبور نشم برم اونجا

کیمیا

موسسه ایرسافام

ممتحن ازمون اسپیکینگ من خیلی با تن صدای اروم حرف میزد

اعتراض کردم هیچ نتیجه ای نمیده
حتی مجبور شدم وسط ازمون دو بار اعلام کنم لطفا بلند تر صحبت کنید و سوال رو تکرار کنین که این مساله وقت رو برای جواب دهی میگیره

کیمیا

اصلا راضی نبودم از موسسه ایرسافام

من دو بار تاحالا ازمون اصلی ایلتس دادم
یک بار در دانشگاه ازاد و یک بار هم در ایرسافام

و نمره مورد نظر را کسب نکردم متاسفانه
این دفعه بعد از چند وقت تلاش و مطالعه رفتم ازمون ماک دادم موسسه ایرسافام ولی متاسفانههههه به شدت کیفیت ازموناشون اومده پایین

من قبلا خیلی راضی بودم از این مرکز ولی الان نــه!

ایرسافام از نظر ارائه خدمات و جای خوب و همایش و … درسته کارش ولی واقعا برام عجیبه که چرا نمره من تو اسپیکینگ و لیستنینگ ازمون ماک ایرسافام باید بیاد پایین
اسپیکینگ من نهایتا دیگه خیلی بخوان پایین بدن ۶ هست.

نه ۵.۵ … که همین نمره اورال ماک منو اورد پایین و منو برای ازمون اصلی ناامید کرد
مورد بعدی لیستنینگ های غیر استاندار مرکز ازمون ایرسافام هست که ادعا میکنن که از کمبریج میخرن سوالا رو ولی اصلا شباهت خاصی به اون چیزی که میگن نداره
و سر ازمون ماک وقتی سکشن دو شروع شد اولش اوکی بود بعد خیلیا گیج شده بودن که شاید سکشن اشتباهی پلی شده
و سر سکشن ۴ اصلا سوالاتش شبیه سوالات سکشن ۴ کناب کمبریج نبود و برای من خیلی عجیب بود
و بعد ازمون خیلیا به این قضیه اعتراض کردن و نتیجه اش هم پوزخند مسئول اونجا و بهونه اینکه بالاخره ازمون ها متفاوته و باید خیلی شبیه ازمون باشه و … در صورتی که نبود

من که دو بار ازمون دادم نبود

به نظرم ایلتس تبدیل شده به یه تجارت تو ایران

ینی کسی که بعد این همه وقت مطالعه و بررسی سطح و نمره خودش بازم میره ازمون میده باید لیستنینگ بشه ۵ ؟؟؟؟

دقیقا سال پیش هم ازمون اصلی دادم ایرسافام لیستنینگ منو داد ۵
امسال هم ۵

واقعا مسخره اس
جالبترش اینکه اسپیکینگ منم داده ۵.۵
در صورتی که ۶ بودم سال پیش

و کاملا ادمو از ازمون اصلی ناامید میکنن

کلا دیگه نمیدونم کی برم ثبت نام کنم
سال قبل به خاطر نمره پایین لیستنیگ که به من ۵ داده بودن
پذیرشم یک سال افتاد عقب و دلار گرون شد و نتونستم برم

حالا امسالم موندم کی برم ازمون بدم بعد این همه مطالعه پ تمرین

نامیدشدم کلا

آزاده

سلام
کسی می دونه زمان امتحان دادن در آیتلس مهم هست مثلا استادم به من گفته حق نداری سپتامبر و دسامبر امتحان بدی چونآزمون ها سخت هستن. آیا واقعا اینطوری هست؟

ایمان

هیچ تظمینی در این که میزان سختی امتحانات در هر دوره ای چقدر هست وجود نداره مگر اینکه که استادتون خودشون طراح سوالات باشن

فاطمه

سلام دوستان من میخوام آزمون آیلتس ماه آینده امتحان بدم اما نظرم ایرسافام بود میشه لطف کنید بگین ایرسافام بهتره یا پروشات در صورتیکه امتحان اسپیکینگ برام خیلی مهمه…. ممنون میشم صادقانه نظر بدین

موزیسین

سلام خوبین، امتحان دادین، ایرسافام چطور لود و پیشنهادتون چیه، من ماه اینده میخوام امتحان بدم، ممنون.

ایرج

سلام
من خرداد 98 در آزمون آکادمیک موسسه ایرسافام که در هتل اوین برگزار شدشرکت کردم. شرایط و کیفیت برگزاری آزمون خوب بود ولی نمره اسپیکینگ من خیلی کمتر از اونی بود که انتظار داشتم و قبلا در آزمون های ماک گرفته بودم. ولی بدترین قسمت آزمون این موسسه نحوه ی پاسخگویی و اعلام نتایج بود. با توجه به اینکه من باید قبل از ددلاین اعلام شده توسط دانشگاه مدرک آیلتس رو ارایه میدادم بخاطر تاخیر و شلختگی این موسسه کارنامه رو با چند روز تاخیر دریافت کردم. از روز اعلام نتایج هم تلفن مرکز دیگه جواب نمیداد. از این بابت واقعا عذذاب کشیدم.

حسین

سلام دوستان، استاد من نمره ی 8.5 آیلتس و 9 ماک داره و کاملا نیتیو است، به من پیشنهاد پروشات رو داد اما خب خیلی زود پر میشه، دوبار آیلتس تهران و یک بار ایرسافام ماک دادم، آیلتس تهران بسیار مناسب بود، شاید اگزمینر دست بالا نمره نده اما از نظر پذیرایی و رعایت اصول آیلتس عالی بود، ایرسافام واقعا بد بود، اگزمینر اسپیکینگ بد و لهجه افتضاح، لیستنینگ غیر استاندارد، و همینطور کارکنان بد اخلاق و حواس پرت، به نظر من آیلتس تهران خیلی خوبه اما دوستانی که پروشات رفتن هم نظر بدن لطفا.

آتنا

در مورد آیلتس تهران بسیار موافقم. بسیار جو استاندارد و خوبی دارند برای برگزاری آزمون.

سینا

سلام. متاسفانه برخی مراکز با اسم کاربر و ممتحن میان تو این سایت شروع میکنن به نشر اکاذیب راجع به مراکز برگزاری آزمون آیلتس. من میخواستم یه مرکز انتخاب کنم و با توجه به معرفی و تمجید سایت آفرینش دنبال رزرو اینترنتی آزمون اصلی پروشات رفتم. ولی متاسفانه ظرفیت تکمیل شده بود. چون اینجا بد و بیراه به ایرسافام زیاد گفته بودند ترسیدم آزمون اصلی شو بزنم. با توجه به اینکه نوبت بعد آزمون پروشات تو تابستونه و واسه من خیلی دیره رفتم آزمون ماک 27 می ایرسافام رو ثبت نام کردم. دو روز پیش تهران آزمون ماک رو شرکت کردم ولی با گفته خیلی از عزیزان تفاوت داشت. مثل خانم باران نوشته یه آقای مسنی اونجا بود و جو بدی واسه ش ایجاد کرده یا یه آقایی نوشته یه خانوم چادری تست اگزمینر اسپیکینگ بوده. اولا چادری و پیر بودن ملاک نمیشه بعد من که ماک رو شرکت کردم یه خانم خوش برخورد اگزمینر بود و اگه ملاک حساب میشه نه تنها چادری نبود خیلیم ساتیمانتال بود. اون چیزای که آفرینش راجع به پروشات نوشته رو داشت. شمارشگر معکوس با پروژکتور رو دیوار بود با اینکه دو تا مداد داشتم از مراقب آزمون مداد اضافی خواستم خدایش با برورد خوبی رفت مدادو واسه م آورد. فقط یه چیزو نداشت. آزمون لیستنیگ فقط از هدفون پخش میشد و تو سالن همزمان از باندی چیزی پخش نمیشد. دیگه نمی دونه آیا وتسه آزمون اصلی از اون استفاده میکنن یا نه که اگه داشته باشه خیلی خوبه. کیفیت هدفون ها هم خوب بود و سه بار چک کردن. فاصله آزمون دهنده ها هم به نسبت خوب بود و گفتن تو آزمون اصلی فاصله بیشتره. یه بدی که من دیدم احساس کردم لیستنینگش یه کم سخت تر از کتابای تست کمبریج بود. مثلا تو سکشن چهار جدا از متن سه تا جا خالی روی یه شکل داده بود در حالی که توی آزمونهای کتابهای کمبریج همچین موردی رو ندیدم سکشن چهار یه متن طولانی و یک دسته. در کل مردم رو نترسونید برگزاری آزمون یه استانداردهایی داره وگرنه مراکز اجازه برگزاری آزمون پیدا نخواهد کرد. و من الان به این نتیجه رسیدم فرقی بین مراکز نیست بجز اینکه قیافه آدما فرق میکنن و محل برگزاری متفاوت است. ملت رو سر کار نذارید.

مریم طبایی

ایرسافام کیفیت بدی داره برای لیسنینگ و چند بار صداش قطع شد و من نتونستم متوجه بشم کیفیت صدای پخش شده هم خیلی پایین بود و سالن تهویه نداشت و خیلی گرم بود.

انیتا

من ازمون ایرسافام دادم ولی اصلا استاندارد نبود…لیسنینگش متفاوت از ایلتس کمبریج هاس و سرعت صحبت زیاد و زمانی که برای خوندن سوال ها میدن بسیار کمتر…ریدینگش هم بسیار اسونتر بود… بصورتی که من که همیشه وقت کم میاوردم وقت اضافه اوردم…
و همه شرکت کننده ها هم هم نظر من بودن…

hussein

کاملا راست میگید واینکه سه جا خالی بله در ایلتس 14 سه جا خالی وجود دارد. اصلا همه سوال از ایلتس میاد دست خودشون نیست سوال طراحی کنند

سمیه

سلام دوستان من 7 اردیبهشت در پروشات امتحان دادم. به رایتینگ اعتراض زدم نیم نمره بیشتر شدم
قبل اعتراض شک داشتم چکار کنم این سایت رو خوندم دیدم بچه ها میگن اگر فکرمیکنید بهتر. نوشته بودید اعتراض بزنید. نمره من از 5 به 5.5 تغییر کردم. امیدوارم همه نتیجه تلاششون رو ببینند

باران

درسته دوستان میگن دانش و مهارت مهمه ربطی به مرکز نداره، ولی خب الان هزینه آزمون خیلی زیاد شده، اون یه ربع ساعت اسپیکینگ قراره سرنوشت مارو تعیین کنه، چرا رفتار اگزمینر باید اینقدر تلخ و خشک باشه، سلام هم به زور میگن، آدم اون ذوق حرف زدنشو از دست میده، هرچی میگی حس میکنی طرف اصلا خوشش نیومده، نمیدونی چی بگی، من که خوشم نیومد از این برخورد، بنظرم افتضاح بود

باران

من فروردین 98 آزمون اکادمیک مرکز ایرسافام داشتم، اگزمینر اسپیکینگ خیلی خیلی بد بود، یه مرد نسبتاً مسن که انگار با آدم دعوا داشت، برخورد بسیار نامناسب، حتی اگه نمره دادنشون رو هم در نظر نگیریم، اون جوی که در زمان اسپیکینگ برای من درست کرد واقعا روی روحیه م تأثیر داشت، یعنی همون اولش میخواستم بزنم بیرون، شما که داری بیزینستو میکنی حداقل به شعور امتحان دهنده احترام بگذار. متأسفم از انتخاب ایرسافام

احسان

امتحان من 17 فروردین در موسسه ایرسافام بود. همچنین مصاحبه من با خانم تانیا صمدیان بود. من در دو امتحان قبلیم و همچنین سه ماکی که دادم تمام اسپیکینگ ها رو 7.5 و یا 8 می شدم ولی ایشون به من 6.5 دادن که به نظرم به وضوح نمره بی منطقیست و اعتراض زدم. به نظرم هر کسی با تانیا مصاحبه داشت فارق از هر نتیجه ای حتما اعتراض بزند چون ایشون به طرز عجیبی بد نمره می دهند. همچنین از نحوه برگزاری آزمون که در هتل پارسیان بود هم همونقدر بگم که دو مدل هدفون مختلف بین افراد پخش کرده بودند که رعایت عدالت و شرایط مساوی را به وضوح زیر سوال می برد. کلا به نظرم خیلی بهتر است که در سنتر هایی امتحان دهیم که در ساختمان خودشون برگزار می شود.

نسرین

سلام من هم 23فروردین در مرکز ایرسافام مصاحبه شدم که در کمال ناباوری بهم5.5دادن.منم در اکثر ماک هام بین6.5 تا7 نمرم بود.اعتراض بخاییم بزنیم که176 دلار استرالیا فکر کنم هزینه شه و زمان پاسخگویی زمان بر

باران

من اولین تجربه امتحانم بود خیلی توی ذوقم خورد، چون اگزمینرش انگار عقده ای بود

میلاد سعادتمند

6 بار ماک دادم کمتر از 6.5 نشدم. با این خانم آذر پارسال افتادیم و بنظر خودم ترکوندم انقدر خوب حرف زدم. داد 6!!

رها مساوی

من هم شهریور امسال امتحان دادم و اگزمینرم ایشون بود. تا حالا ۳ بار آزمون آیلتس دادم و همیشه اسپیکینگ ۸ گرفتم، اما این بار خانم صمدیان ۷.۵ داد، در صورتیکه کار من ۱۱ ساله تدریس زبانه و فقط در این مسیر آدم پیشرفت میکنه نه پس رفت.

افروز

سلام.من تو عصر دین و دانش آزمون دادم.برخلاف اینکه همه میگن خوبه، اصلا اینطور نیست. شما فقط نمره اطلاعات خودتون رو میگیرید.در ضمن حتما باید پول پست پرداخت کنید تا مدرکتون رو دریافت کنید.اگه هم خونه نباشید به اداره پست منطقتون ارسال نمیشه. برخورداشون اصلا مناسب نیست.مکان آزمون توی کلاسهای معمولی با صندلی های دسته دار و نامناسب انجام میشه. من آزمونم تو اسفند 97 بود.دستام هنوز گرم نشده بود که آزمون بدم.مکانی واسه همراه ندارن.پذیراییشون خیلی مناسب نیست واسه کسی که صبح نتونه تو خونه صبحانه بخوره.

حنا

من کلاس میرفتم و سطح زبانم توکلاس خوب بود و باتوجه به صحبت کردنم استادمون سطحمو درکمترین حالت 6و نیم وبیشترین حالت 7ونیم گفته بود ولی توایرسافام شدم 5ونیم که هنوز باورم نمیشه ممتحن یه خانوم مسن تو ایرسافام به نام خانم شریعتی بودن که حین سوال پرسیدن خیلی بد نگاه میکردن و نمیذاشتن جواب سوالو کامل بدم ولی با این حال من خوب حرف زدم چون برا اون سوال از قبل پیش زمینه هم داشتم…

نسرین

دقیقا من هم با خانم شریعتی مصاحبه داشتم که به من هم نمره عجیب5.5رودادن در حالیکه من به شخصه سطح اسپیکینگ خودم رو میدونم

امین

من هنوز آزمون اصلی رو ندادم. ولی 2 تا آزمایشی از عصر دین و دانش ثبت نام کردم. توصیه می کنم اگر وقتتون براتون ارزش داره به هیچ وجه اینجا ثبت نام نکنید. تقریبا 4 روز هست که مدام تماس می گیرم که یه وقت آزمون شفاهی بگیرم، یا پاسخ نمیدن یا سربالا حرف می زنن. فقط موقه پول دادن پاسخگو و مهربان هستن…
از ما گفتن بود

شارون

منمم همينطور ثبت نام كردمولي اصلا نيومده تو فروم بعد زنگ ميزنم كه بر نميدارن تلگرامم كه بعد چند روز يه جواب دادن ولي هيچي به هيچي

شادمهر

بدون تعصب، در بین 4 موسسه ای که امتحان دادم ایرسافام که فکر میکردم جزو خوبهاست، بدترین موسسه است. شما کافیه با تلفن انجا تماس بگیرید حداقل 10 دقیقه انتظار و بعد هم ممکنه بگه تعداد تماس زیاده و قطع بشه. رفتار غیر حرفه ای و اگزمینرهای بسیار افتضاح. متاستفم برای خودمون که از همه طرف تحت فشاریم.

شیدا

ایرسافام واقعا بد نمره میده!!!

سهیلا

من به تازگی امتحان دادم در مرکز ایرسافام. محل برگزاری خیلی خوب بود اما بسیار کادر نا مناسب داره و تلفن به زور جواب میدن و نتیجه ی من شد 9و9و 6.5و6. خیلی جالبه که فقط دوتا مهارتی که هیچ کلید تصحیح نداره من 7 نگرفتم و برای اولین بار بعد از 5 سال زبان خوندن و استرالیا زندگی کردن، اسپیکینگ به من دادن 6.5. واقعا خدا ازشون نگذره

میلاد

این اتفاق برای بنده هم افتاد و با خانوم مسن محجبه مصاحبه کردم و علی رغم رنج بالای discourse markers, collocations, idioms, reduction, diverse tenses, بهم 6.5 داد. 🙁

صابر

سلام دوستان.
من امتحان 15 دسامبر 2018 پروشات رو ثبت نام کردم و خواستم تجربیاتم رو به اشتراک بزارم اگه به دردتون میخوره بخونید! (O=7 / W=6.5 / S=7 / L=7 / R=7.5)
در مورد آزمون اسپیکینگ من اگزمینرم یه آقای میان سال بود که کم مو هم بود. بسیار خوش برخورد و اوکی بود. سعی داشت کاملا استرس آزمون رو از روم برداره. من با اینکه سوال هایی که بهم خورد خیلی سخت بود تاپیکاش و فکر میکردم که خراب کردم ولی نمره ی خوبی بهم داد. واقعا نمیتونم بگم حقم نمره ی بیشتری تو اسپیکینگ بود و من خیلی راضی هستم از این نمره. ضمن اینکه این آقا کاملا ریسپانس های خوبی به من میداد. مثلا اگه من حرفی میزدم که خنده دار بود میخندید و کاملا با تکون دادن سرش نشون میداد بهم که چیزی که دارم میگم درسته و در دامنه ی سواله!
در مورد آزمون کتبی هم واقعا همه چی خیلی رو روال و منظم پیش رفت. قبل آزمون پذیرایی انجام شد (ولی من دیر رسیدم یکم به خاطر ترافیک و چیزی باقی نمونده بود که بخورم! این شاید تنها نکته ی منفی آزمون کتبی بود!). خیلی منظم فرآیند ورود بچه ها به سالن انجام شد و وسایل تحویل گرفته شد. کیفیت هدفون هاشون واقعا عالی بود! (تقریبا شبیه هدفون بیتسی که من خودم تو خونه استفاده میکردم بود و این عالی بود). قبل شروع چندین بار تست گرفتن که کسی مشکلی نداشته باشه. ساعت معکوس روی ویدیو پرژکتور بود و قابل دید بود راحت. سکوت سر جلسه برای ریدینگ و رایتینگ هم واقعا عالی بود. من هیچ مشکلی با این سنتر نداشتم واقعا. از مداد و پاک کن و تراشی که دادن تا حرفه ای بودن مراقبینشون همش عالی بود.
من خدارو شکر نمره ی مورد نظرمو گرفتم ولی اگه میخواید امتحان بدید حتما به پروشات فکر کنید. من سنترهای دیگه رو نمیدونم چجوریه چون اولین آیلتس ام بود ولی میتونم پروشات رو قطعا توصیه کنم بهتون.
یه نکته ی منفی داره فقط پروشات اونم زمان امتحان های آیلتسش هست که دیر به دیر هست (حدود 20 روز تا 30 روز یکبار) و اینکه باید تایم امتحانتون بخوره بهش تا به دردتون بخوره. و اینکه ثبت نام رو نزارید برای لحظات آخر که پر بشه و استرسی بشه کارتون!
ولی به طور کلی پیشنهاد میکنم پروشات رو. مشکلی در روند انجام امتحان من ندیدم.

موفق باشید!

مجید

من 2014 ایرسافام امتحان دادم خیلی عالی بود ظاهرا داشت با بقیه مراکز رقابت میکرد تا رشد کنه … امسال خرداد ماه امتحان دادم واقعا افتضاح بود اینترنتی یه تاریخی برای اسپیکینگ دادند و با پیامک یه روز دیگه و این سه روز قبل از امتحان اصلی بود . جالبه که تلفن هم اصلا جواب نمیدادن تا اینکه خودشون زنگ زدن و یک روز قبل از امتحان کتبی و اول صبح نفر اول برای اسپیکینگ وقت دادن یعنی با خودم گفتم لعنت بر من که دیگه برم سمت ایرسافام. تازه وقتی هم شاکی شدم گفتن سرمون شلوغه!! البته موقع پول گرفتن اینطوری نبود!!

امیرحسین

سلام دوستان من عصر دین و دانش ماک دادم آزمون اصلیم هم دین و دانشه. می خواستم بهتون اطلاع بدم که نور محل برگزاری که تو کلاس برگزار میشه کمه و به شخصه رو عملکرد من که مقدار کمی چشمم ضعیف هم هست تو بخش ریدینگ تاثیر گذاشت. امیدوارم تو اصلی دچار مشکل نشم ولی اگه میدونستم اصلی رو دین و دانش ثبت نام نمی کردم.

عليرضا هاشمي

با درود
من سال 89 و سال 92 در مركز آيلتس تهران امتحان دادم و هر دو بار اسپيكينگ و رايتينگ رو هفت و نيم شده بودم.
امسال دين و دانش امتحان دادم و با اينكه نسبت به دفعات قبل هم سطح زبانم رو تقويت كرده بودم و هم خودم از امتحان راضي‌تر بودم، متاسفانه در هر دو مهارت هفت شدم يعني نيم نمره كمتر از دفعات قبل. در صورتي كه توقع نمره هشت رو داشتم به خصوص در مورد اسپيكينگ.
(صرفا جهت اطلاع)

سارا

کم شدن نمره به مرکز ایلتس ربطی نداره چون تمام نمره ها توسط کارشناسای خود idp داده میشه حتی اسپیکینگ هم باید توسط خودشون تایید بشه و مرکز آیلتس که در ایران هیچگونه دخل و تصرفی در نمره ها نداره. خواهش میکنم با این اطلاعات بچه هارو گیج نکنین. فرق مراکز آیلتس در کیفیت برگزاری آزمون ایلتس نه در تفاوت نمره!

میلاد

نمره اسپیکینگ در همون سنتر داده میشه

ویدا

ینی اسپیکینگ ضبط میشه و در نهایت چند نفری هستن که نمره میدن!؟
ینی کسی نشسته روبه روی آدم تاثیری تو نمره نداره!؟

سهند

نه.اگزمینر صرفا آي کانکت و رفتار شمارو گزارش میکنه.نمره نهایی اسپیکینگ بعد از ۴نظر کارشناسان IDP میانگین گرفته میشه و رد میشه

علی جهان آراری

4نفر.خخخخخ عزیز بابا اگ اعتراض بزنی بعدش ینفر میاد صداتو گوش می‌دهد اونم داخل سنتر

علی جهان آراری

نخیر دوست عزیز ب مردم المی اطلاعات اشتباه نده اسکیل اسپیکینگ کاملا داخل سنتر نمره داده میشه بدون هیچ بازیبینیی

آرمیتا

سلام . میشه بدونم برای رایتینگ 7 چه کارهایی کردید ؟؟ من همه ی اسکیل هام بالا 7.5 است بجز رایتینگ که زیر 7 است

امین

من 2010 مالزی امتحان دادم اسپیکینگ نیتیو بود ولی من خیلی راحت بودم بدون استرس و اورال 6.5 بعد 2013 ایران امتحان دادم بسیار استرس داشتم و اسپیکینگ یه خانم بود که من خیلی خودمو کنترل کردم که باهاش دعوام نشد در نهایت اورال من شد 6 درحالیکه من دانشجوی خارج از ایران بودم و زبانم بهتر شده بود. مهر 97 ایرسافام ماک دادم که همه تسکها بالای 6.5 ولی رایتینگ 5 شدم!! در کل به نظرم خارج از ایران بهتره واسه امتحان ایلتس.

میرسی

با سلام
متاسفانه مرکز ایرسافام اصلا شایستگی برگزاری آزمون را ندارد. اگزمینرهای اسپیکینگش مخصوصا خانم عطیه شریعتی بسیار بد برخورد و سختگیر هستند ضمن اینکه لهجه نامناسبشون اجازه درک درست سوال رو به شما نمیده. در آزمون کتبی هم بیش از ۵ مرتبه حین آزمون، هویت شما رو چک میکنند و حواستون رو پرت میکنند در حالی که اصلا امکان اینکه شما جاتون رو با کسی عوض کنید وجود نداره. پروشات و عصردین‌ودانش اسپیکینگ مطمئن‌تری رو برای شما رقم می‌زنند.

پروان

منم ماك دادم و اگزمينرم همين خانم بود لهجه ي افتضاحي داشتند

الی

موافقم که ایرسافام شایستگی برگزاری آزمون رو نداره!!!

یونس

من پارسال آیلتس تهران آزمون دادم نمراتم شد: R:6 W:6.5 S:6.5 L:6.5
امسال هم دوباره همونجا آزمون دادم نمراتم شد: R:6.5 W:6 S:6.5 L:8.5

دو تا مساله رو تجربه کردم. یکی اینکه آزمون رو نباید دست کم گرفت و برای نمره ۷ و بالاتر باید واقعا مسلط باشید. هر چند امتحان قیمتش زیاده ولی تا امتحان ندید و نمره کم نیارید کار رو جدی نمیگیرید. دوم اینکه اکثر زبان آموزها از نمره های اسپیکینگ و رایتینگ شکایت دارن که خیلی هاش بیخوده. من تو این یکسال تونستم نمره لیستنینگم رو درست کنم ولی خداییش نه رایتینگ نه اسپیکینگ رو اصولی و جدی کار نکردم. هر چند که تعجب کردم که بعد از گذشت یکسال و کلی لغت و اصطلاح جدید که یاد گرفتم و تو رایتینگ استفاده کردم نمره م نیم نمره کمتر شد! همینطور اسپیکینگ هم تغییری نکرد!

آیلتس تهران محل برگزاریش خوب بود ولی صندلی های پلاستیکی و سفت و فضای کوچیک از ایراداش هست. تو یه فضای کوچیک کلی صندلی هست که باعث عدم تمرکز و استرس میشه. ولی در کل توصیه میکنم به همه دوستان زبانتون رو قوی کنید و برای امتحان تمرین کنید خیلی. در اون صورت هیچ کس نمیتونه نمره کم بی دلیل بده و همچنین شرایط بد آزمون هم خیلی نمیتونه رو شما تاثیر بزاره. با آزمون و خطا و شکوه و گلایه هیچ وقت نتیجه نمیشه گرفت. موفق باشید

الهام

منم همین اتفاق واسه رایتینگم افتاد.
ولی رفتم دبی امتحان دادم و نمره اسپیکینگم از 6 به 7.5 رسید، با وجودی که کسی که ازم امتحان گرفت زبان نیتیوش انگلیسی بود و من هم تمرین نداشتم!!
ولی رایتینگ چون ایران تصحیح نمیشه، فرقی نمی کنه کجا امتحان بدی.

یونس

جالبه. چند روز پیش از یکی از دوستهام شنیدم که استاد زبانش آیلتس شرکت کرد و اسپیکینگ ۹ گرفت ولی رایتینگ ۶ . خیلی عجیبه. امیدوارم اگه این موضوع درست نباشه دوستانی که رایتینگ بالای ۷ میگیرن اینجا کامنت بزارن

mahdie

هیچ فرقی نداره کجا باشه مهم دانش و مهارتونه

Hoda

سلام دوستان به نظر من که خارج از ایران سال ۲۰۱۴ امتحان دادم و در سال ۲۰۱۸ هم در ایران مرکز آیلتس تهران امتحان دادم ، خارج از ایران خیلی راحت تر امتحان دادم و نمره بالاتری( ۶٫۵) گرفتم در حالی که در آیلتس تهران نمره من ۵٫۵ شد و از طرفی رفتار پرسنل بسیار بد بود. دو ، سه ،بار سر امتحان من رو تهدید کردن که اگر ادامه بدی نوشتن رو برگه رو ازت می گیریم در حالی که اعلام کردن که وقت رایتینگ تمام هستش ، من داشتم خط آخرم رو درست می کردم از نظر گرامری . به نظر من برخورد کارشناس هاشون بسیار زشت ، امتحان اسپیکینگ قسمت سوم سرعت سوال پرسیدن را به قدری برد بالاو سوالاتش رو پشت سر هم می پرسید که من گیج شده بودم که چرا اینطوری صحبت می کنن بعد هم که اعتراض کردم با بی ادبی گفتن حالا جواب اسکیل های دیگتون بیاد متوجه میشید که چه گندی زدید چون همیشه تفاوت ۰٫۵ نمره است بین اسکیل ها و بعد هم کارشناس شون برای کلاس و ورک شاپ تماس گرفتن ،گفتن خود ممتحن آیلتس استاد کلاس ها هستش ، ما هم گول خوردیم رفتیم سر کلاس کیفیت کلاس افتضاح بود اول اینکه بچه ها در یک سطح نبودن و خیلی سطحشون افتضاح بود دوم اینکه استاد خیلی بی برنامه بود چارتی برای درس دادن نداشت ، من یک میلیون و ششصد پرداخت کردم هیچی به معلومات من اضافه نشد و بعدش که اعتراض کردم از سطح کلاس ، برخورد کارشناس بسیار زشت و زننده بود حتی با ایشون بحثم شد اما از ترس اینکه استاد سر کلاس گفت برگه های لستنینگ و ریدینگ شما رو همین افراد کارشناس با سطح آیلتس ۶ ، ۶٫۵ صحیح می کنن ترسیدم باهاش بحث رو ادامه بدم و در یک کلام آیلتس تهران واقعا بد نمره می ده و کارمندان بسیار بی ادب و بی نزاکتی داره و سطح کلاس هاش برای کسی که داره واقعا برای آیتلس می خونه و کتاب های کمبریج رو کار کرده ، اصلا فایده نداره .

علی

میبخشید چه کشوری رفتین آزمون دادین؟؟؟

فاطمه

من هم با آیلتس تهران اصلا تجربه خوبی نداشتم .من خودم رو برای آیلتس 8 آماده کرده بودم و استادم که خودش آیلتس 9 داشت و تمام دوره های ممتحنی آیلتس رو گذرونده بود هیچوقت اسپیکینگ و رایتیگ کمتراز 7.5 بهم نداد. روز امتحان این دو تا رو واقعاً خوب امتحان دادم بهتر از همیشه ولی هر دو نمره من شد 7!

سارینا

سلام
من هم پروشات امتحان دادم هم ایرسافام با فاصله ۲ ماه.
آزمون من پروشات تو هتل لاله بود و ایرسافام تو هتل اوین پارسیان. شرایط برگذاری امتحان اسپیکینگ تو پروشات خیلی بهتر از ایرسافام بود: برخورد پرسنل ,پذیرایی , زمانبندی دقیق تایم ها و سالن انتظار همگی خیلی بهتر بود و خب اینجور چیزا استرسو کم میکنه. توی امتحان کتبی هم خیلی متفاوت نبودن …من توی گیر و دار و گرونی و ارزونی قیمت امتحانا امتحان دادم و یکی از امتحانام رو با ۱ تومن دادم و اون یکی رو با ۲ و خرده.وسایلی که از طرف موسسه برای شرکت کننده ها فراهم شده بود فرق میکرد ولی خب بخاطر این اختلاف قیمتا که پیش اومده بود قابل قیاس نیست.اما باید بگم صندلی های ایرسافام واقعا راحت تر بود.
باید بگم سیستم اطلاع رسانی هردو تقریبا تو یک رنج بوده.
البته هنوز نمره دومی نیومده ک بگم تصحیح کدوم بهتر بوده یا نه
درکل اگه براتون جای نشستن توی امتحان کتبی مهمه ایرسافام امتحان بدید اما اگه خیلی براتون فرقی نمیکنه, پروشات امتحان بدید چون از ی سری جهتا خیلی بعهتر بوده به نظرم.

محمدرضا

من پروشات آزمون دادم
از نظر کیفیت راضی کنندس ولی برای کسایی که قصد مهاجرت به انگلیس رو دارن مهمه بدونن که ایرسافام تنها مرکز مورد قبول برگزار کننده آزمون های UKVI در ایران هست
من به دلیل بی توجهی به این موضوع مجبور شدم دوباره آزمون بدم و کلی زمان از دست دادم
البته وقتی به ایرسافام مراجعه میکنید هم باید بگید آزمون مخصوص UKVI رو میخواید شرکت کنید که هزینه و شرایط برگزاریش متفاوته

خالقی

سلام کسی ایرسافام شیراز امتحان داده؟ از کامنتا مشخصه که رضایت عمومی از ایرسافام خوب نیست. آیا همه شعبه های ایرسافام بد نمره میدن؟ اگر دبی امتحان بدیم بهتره؟

سحر

سلام من ۲۰۱۵ ایرسافام شیراز امتحان دادم و راضی بودم

الی

من دو بار ایرسافام امتحان دادم و هر دو بار ناراضیییی

شیدا

منم ناراضی بودم از نمراتم بخصوص اسپیکینگ

باران

منم شیراز امتحان دادم و اگزمینرش اصلاً خوب نبود، که بنظرم مهمترین قسمت هم اسپیکینگه، د

یاس

اگر نخوام ایران امتحان آیلتس بدم کجا از همه بهتر و مقرون به صرفه تره ؟ لینک ثبت نام اگر دارین ممنون میشم بفرستین

آرزو

ترکیه

مهی

هرکس از ایرسافام تعریف می کنه کارمند ایرسافامه؟ من که واقعا گیج شدم! همه از همه جا بد میگن. یکی هم که خوب میگ کارمند همونجاست. اینهایی که بد میگن جز نمره مشکل دیگه ای دارند؟
من کلا زبانم خوبه. یکبار چندین سال پیش اونوقت که خود بریتیش کانسیل امتحان میگرفت. اسپیکینگ ۶ شدم. ریدینگ و رایتینگ ۷ و لیستنینگ ۸٫
همان موقع یک عده از بچه ها از کیفیت پخش صدا ناراضی بودند. ایمیل فرستادند برای خود مرکز ایلتس. بعد به آن دوستان اسپیکینگ خیلی پایین دادند، از سر لجبازی! اعتراض کردند و خلاصه..
دفعه دوم دانشگاه آزاد امتحان دادم. ۴ سال پیش. اسپیکینگ ۸ شدم. ریدینگ ۷٫۵ لیستنینگ ۸ رایتینگ ۶!!!
رایتینگ را عالی داده بودم، انتظار ۸ داشتم..و من کلا انتظار الکی ندارم. همیشه دقیقا میدانم کجا چه کار کردم.ولی اعتراض نکردم. چون در کل کارم راه می افتاد. ولی به نظرم رایتینگ استرالیا تصحیح شده بود. نه اینجا…یک دوستی هم دارم تو استرالیا ایلتس میداد هر دفعه یکی از مهارتها را زیر ۷ می شد! اونهم شاکی بود کلی.
فکر میکنم: اگر احساس کنند شما قبلا راجع به موضوعی فکر کردید و مطلبی دیدید، یعنی خلاصه اگر خیلی خوب بنویسید نمره کم میکنند. من تصادفا قبلا یک رایتینگ در مورد همین موضوع نوشته بودم. کلی بهش فکر کرده بودم و خلاصه ایندفعه می خوام یک کم بدتر بنویسم، فکر نکنند حفظ کردم!!

امتحان دانشگاه آزاد یک کم دیر برگزار شد. ولی در کل خوب و مرتب بود. و اسپیکینگ هم که حرف نداشت. یک خانم آرام و مهربان و خوبی بود. آخرش هم ۸ داد. فقط محلش از من خیلی دور بود. حالا میخوام یک جایی نزدیکتر پیدا کنم. پروشات در کل به نظر خوب میاد. ولی بین هر امتحان با بعدی یک و نیم ماه فاصله ست! من اوایل مرداد میخوام امتحان بدم. یکیش ۹ تیره بعدی ۲۷ مرداد!
فکر کنم مجبورم ایرسافام را انتخاب کنم. ولی اینقدر همه از نمره دادنش بد میگن..خواهشا یکی بگه غیر از نمره مشکل دیگه ای داره این موسسه یا نه؟ مشکل بد نمره دادن سیاست خود ایلتسه. به این موسسه و اون یکی مربوط نیست!

حسن

من قبول ندارم تو موسسه زبانی که بودم یکی از همکلاسی زبانش در حد من بود دبی امتحان داد و اسپیکینگ شد ۷.۵ در حالی که فایتینگ همونجا شد ۵.۵ و من در ایران هردوشون رو ۶ شدم خودش بهم گفت کسی که باهاش مصاحبه کرده نیتیو بوده . تو ایران خیلی سخت میگیرن و فقط به نظر من پول و وقتت هدر میره

فربد

موافقم . امتحان ایلتس دادن در ایران فقط پول دور ریختن هست. من ۵ بار ایران امتحان دادم . سنجش دادم تهران ایلتس دادم وجاهای دیگه . کافیه نمونه های اسپیکینگ در یوتوب رو ببینید که شرکت کننده ها چقدر تاحت ٧/۵ و ٨ میگیرن ولی در ایران بنده با اینکه خیلی بهتر صحبت میکدم هر بار نهایتا ۶/۵ میگرفتم . بهد از ۵ بار رفتم ابوظبی امتحان دادم و همون دفعه اول ٧ گرفتم . برای اینکه از شما پول بگیرن هربار و میدونن که شما محتاج هستی هر بار نمره کم میدهند که گرفتار شی

Nava

من دکترام رو از استرالیا گرفتم و غیره اون قبل پذیرش ایلتس دادم (۱ بار) سال ۲۰۰۹ و اون زمان اورال ۶٫۵ اوردم : L 6, R 6,S 7,W 7
لازم به ذکره که اگزمینر اسپیکینگم هم نیتیو بود. جدیدا باز هم مجبور شدم این امتحان رو بدم اما گویا اینطور که ایرسافام میگه چند سال زندگی و تحصیل و تدریس در کشور انگلیسی زبان نه تنها سطح زبان منو بالاتر نبرده بلکه پایین اورده. درک می کنم که حتی یه نیتیو هم باید برای این امتحان با امادگی بره چه رسد به من که زبان مادریم انگلیسی نیست اما حقیقتا نمره رایتیگ ۵٫۵ اصلا برام قابل هضم نیست اسپیکینگ هم ۷ با خانم تینا ص که باز بهتراز ۵٫۵- من متاسفانه نبودم و فکر نمی کردم که ایلتس هم از گزند سود جویان که برای خودشون بازار زدن در امان نبوده و الا اینجا امتحان نمونده یاحداقل یه سرچی می کردم و به همه می گم که ایرسافام فقط ویست او مانی اس ول اس انرجی

ماندانا

سلام…همه شرایط میتونه نسبی باشه… من هم عصر دین و دانش امتحان دادم و هم آزاد رشت… شرایط میز و صندلی، محیط، برخورد پرسنل تو فضای رشت خیلی بهم کمک کرد… البته هدفون نداشتن، اما کیفیت صدا خوب بود، و بدون استرس برگزار شد… از نمره اسپیکینگ هم راضی هستم.

سارا

من دوبار عصر دین و دانش امتحان دادم. هربارم از رایتینگ نمره کم اوردم. رایتینگ ها تو ایران تصحیح نمیشن و برای استرالیا یا انگلیس فرستاده میشن. اسپیکینگ رو هم گرچه خودشون نمره میدن اما صدای ضبط شده رو باید برای استرالیا یا انگلیس بفرستن! پس انقدر شایعه پراکنی الکی نکنین و به بقیه افرادی که بار اولشون میخوان امتحان بدن استرس ندین…. بجای اینکه هی از این کشور به اون کشور برین امتحان بدین مهارتیو که همیشه روش ضعف دارین قوی کنین و دوباره تلاش کنین.

Razieh Izadi

دوستان عزیزم سلام. من تجربه خودم و باهاتون در میون می زارم. در یک ماه گذشته ۳ بار امتحان دادم. در کل فکر می کنم شرایط آزمون آیلتس در ایران با استانداردهای واقعیش خیلی فاصله داره و اینکه فکر می کنم توی یک سری اسکیل ها به خصوص رایتینگ دست برده می شه. من ۲ سال پیش به راحتی نمره ۶٫۵ در رایتینگ گرفتم اما الان اصلا نمی تونم پیش بینی کنم که چطور نمره می دن و اکثر دوستانم از نمرات رایتینگ به شدت ناراضی هستن. موسساتی که امتحان دادم عصر دین و دانش، ایرسافام و پروشات بوده. در کل فکر می کنم خوندن و دنبال کردن این پیام ها فقط استرستون رو بیشتر می کنه. چون نظرات خیلی متقاوت هست. اما شخصا ایرسافام رو پیشنهاد نمی کنم. دانشگاه آزاد و تهران آیلتس روند ثبت نام تحلیل برنده ای دارن و بیهوده درگیر می شین. به خصوص دانشگاه آزاد که تاریخ امتحان هاش رو خیلی دیر اعلام می کنه. جدیدا دیدم بچه ها از نظم برگزاری در پروشات هم خیلی تعریف می کنن. حقیقتا پیگیری هاشون خیلی خوبه و دائما در تماس هستن با شما. به طور کلی فکر می کنم مجبوریم با توجه به شرایطمون یکی از این ها رو انتخاب کنیم.

مسعود

من هم مشکل رایتیگ دارم ولی میدونم که رایتینگ ها مون اسکن میشه میره استرالیا تصحیح میشه. تو نمره رایتینگ تقصیر مراکز نیستن

فرنوش زارعی

سلام دوستان. من دانشگاه آزاد امتحان دادم تاریخ ۲۰ ژانویه ۲۰۱۸٫ فعلا که نتیجه نیومده ببینم چی شده ولی مخوام براتون از تجربم از کیفیت آزمون دانشگاه بگم. کاملا راضی بودم بطور خلاصه. من خیلی تحقیق کردم و فهمیدم کلا اول پروشات خوب هست بعدش دانشگاه آزاد. منتها آزمون های پروشات خیلی سریع پر میشن و به من نرسید واسه همین رفتم دانشگاه آزاد. میتونم امتیاز خیلی خوب رو بهشون بدم. اول برخورد کارکنانش محترمانه و آروم بود و پیگیر بودن. مصاحبه کننده بسیار آقای متین و خوش برخورد و آرومی بودن و اتاق کاملا ساکت بود. امتحان کتبی هم توی ساختمان دانشگاه ۀزاد زیر پل حافظ بود. داخل ساختمان گرم ، آروم و منظم بود. کیفیت صداش واقعا خوب بود ( هدفون هاشون جدید نبود مثل پروشات ولی چون همزمان صدا از بلندگو و هدفن پخش میشد کاملا واضح بود). پرسنل آروم و باادب بودن اصلا تو هیچ مرحله ای استرس نمیدادن.من حتما بهتون پیشنهاد میکنم آزمون های ماک رو بدین خیلی کمک میکنه ارامش داشته باشین و زمانبندی کنین.

حامد

سلام. منم دو سال پیش امتحان دادم. از شرایطش خیلی راضی بودم. البته writing 5.5 شدم. بخاطره این بود که کم خونده بودم. speaking رو خیلی راضی بودم. خیلی خوب برخورد کردن. شدم ۶٫۵٫ فکرشو نمیکردم. reading هم ۶٫۵ شدم و listening رو ۵٫۵

مهمان

شرکت در ازمون ایلتس موسسه ایرسافام یعنی هدر دادن پول، وقت و انرژی
قبل از ازمون حداقل ۱۰ متن ریدینگ از کتاب های ایلتس کمبریج رو کاملا شبیه شرایط ازمون از خودم امتحان گرفتم و تمام اونها رو بین ۷٫۵ تا ۸٫۵ شدم. روز ازمون هم حدود ۵ دقیقه وقت اضافی اوردم و بعضی سوالات رو دوبار چک کردم و اطمینان داشتم که حدود ۷٫۵ میشم ولی در کمال ناباوری شدم ۶٫۵ و همین وضع برای بخش های اسپیکینگ و رایتینگ افتاد. به نظر من سیستم نمره دهی این موسسه اشکال داره

Behzad Violet

einam azafe konam ke roze emtahan ye aghaee ke modire bargozri bod va Englisi harf mizad khodesh 3ta eshtebahe talafozi dasht khodaro shahed migiram. man ro talafoz kheili hasasam ve be joraat migam ke klamei bedone talafoze sahihe amricaee yad nemigiram. shaiad on khanomi ham ke nomre dade az lahjeye Amricaee badesh miomad ke az hagh nagzarim lahjeye Britishe shiki dasht ya einke ke goftim kurdim va ashghe zabanshenasi bazam khoshesh naimomad shaiadam kolan ba ghiafamon hal nakarde

Behzad Violet

Man va dostam modarese zaban hastim va to kanone zaban Iran 10 sale ke tadris mikonim ke avakhere sharivar mah to
Irsafam emtahan dadim ke dar eine nabavari examiner Irsafam ke ye khanom bodand be hrdomon nomreye 6.5 dadan vase Speaking. khodavakili kheili haghemono zaie kard kheili namardi kard ein khanom. shagerd darim ke dar hade high
bode va rafte 7.5 geretfe vali ma khodemon 6.5 shodim. Vaghean nemifonam chi begam. az shahrestanam pa shodim raftim ke hazinasham baramon kam tamom nashod

فریبا

اگر میخواید یک تا دو نمره زیر تواناییتون تو بخش اسپیکینگ نمره بیارید برید ایرسافام،،نمره دهی اسپیکینگ و برخورد اگزمینر وحشتناک بود و خارج از عرف با اینککه شکایت کردم و نمره مو تا حدی برگردوندم اما دیگه فایده ای نداشتت چون به تاریخ دانشگاهم نمیخورد هرگز ایرسافام امتحان ندید.تو بخش اسپیکینگ دانشگاه ازاد خیلی بهتر بود اگر چه کیفیت برگزاریش خیلی خوب نیست

احسان

ساده و خلاصه خدمتتون بگم، ایران امتحان ندید.
هم کیفیت برگزاری امتحان پایین هست و هم دانش ممتحن

مهدی

با سلام.
من آزمون ۲ نوامبر ۲۰۱۷ با “پروشات” آزمون دادم.
خیلی وسواس داشتم که با یه سنتر خوب امتحان بدم و خیلی تحقیق کردم و نهایتا به بررسی تخصصی آفرینش اعتماد کردم و به جای “ایرسافام” ، “پروشات” رو انتخاب کردم. توی همه ی بخش ها “پروشات” امتیاز بسیار بالاتری از “ایرسافام” داشت و هر چند چون من با ایرسافام آزمون ندادم نمیتونم در مورد این سنتر نظر بدم.
تقریبا همه جزییات همونطور که تو بررسی تخصصی پروشات، تو همین سایت نوشته شده بود، بود. پیشنهاد میدم حتما اون پست رو بخونید.
https://afarinesh.org/%D9%BE%D8%B1%D9%88%D8%B4%D8%A7%D8%AA/

پرسنل و اگزمینرها واقعا خوش برخوردن و همه تلاششون برا کاهش استرس آزمون دهنده ها رو میکنن و با حوصله توضیح میدن(چه حضوری، چه تلفنی، چه ایمیلی)
بخش “لیسنینگ” به شدت با کیفیته و به طور همزمان از هدفون و بلندگوی سالن پخش میشه
در بخش “ریدینگ” و “رایتینگ” زمان به طور معکوس روی صفحه نمایشگر بزرگ نشون داده میشه و دو سه بار زمان بافیمونده رو اعلام میکنن تو سالن. نگران اینکه اجازه نمیدن ساعت با خودتون داشته باشین، نباشین.
بخش “اسپیکینگ” معمولا سه چهار روز قبل از آزمون کتبی برگزار میشه و با تماس و اس ام اس و تلگرام و ایمیل، تاریخی که میشه روز و تاریخ امتحان رو انتخاب کرد اطلاع رسانی میشه.
ظاهرا اگزمینرهای “اسپیکینگ” وابسته به سنتر خاصی نیستن و به طور دوره ای عوض میشن. و ظاهرا به جز “اسپیکینگ” بقیه اسکیل ها تو استرالیا بررسی میشن و نمره داده میشن.
فقط تا میتونید جدی بگیرید و وقت بذارید برا کار کردن رو معلومات و البتههه مهارت آزمون آیلتس که خیلی مهمه.

برا دوستان کنجکاو هم عرض کنم که نمرات من:
لیسنینگ ۸ / ریدینگ ۷٫۵ / رایتینگ ۷ / اسپیکینگ ۷٫۵ / اورال ۷٫۵
شد که من به اسپیکینگ و رایتینگ اعتراض دادم و منتظر جواب هستم. هزینه اعتراض هم نزدیک ۶۰۰٫۰۰۰ تومن! ولی اگه حتی یکی از اسکیل ها نمره تغییر کنه، هزینه رو برمیگردونن، و ظاهرا اعتراض ها هم تو استرالیا، هند یا کانادا بررسی میشن. با یکبار پرداخت هزینه میتونین به ۱ یا هر ۴ بخش اعتراض بدین.

امیدوارم موفق باشید و با یک بار آزمون، نمره ای که میخوایید رو بگیرید.

علی

من زمستون ۹۵ موسسه ایرسافام تهران امتحان دادم که محل امتحان هتل استقلال بود
تمامی نمراتی که گرفتم تقریبا همونایی بود که حدودا حدس میزدم
S7 L7 R6 W6
کیفیت صدا خوب بود
محل برگزاری خوب
اگزمینر اسپیکینگ و برخوردشون خوب بود
قالب امتحان هم استاندارد به نظر میرسید فقط ریدینگش یه مقدار دشوارتر از چیزی که تمرین کرده بودم بود
در مورد رایتینگ هم که فکر میکنم تغییراتی در نحوه تصحیح کردن جوابا به وجود اومده چون هرکسی که امتحان میده کمتر از انتظارش میگیره.اول فکر میکردم فقط من اینطورم ولی دیدم بقیه هم از رایتینگ مینالن

علی

سلام. کسی این مرکز جدید پارسیان رو میشناسه؟

مهدی

با سلام، من ۱۴ اکتبر ۲۰۱۷ تو ایرسافام امتحان جنرال دادم و نمراتم L8 R9 S7 W7 شد.
شرایط امتحان و برخورد مراقبین و پرسنل خوب بود. کیفیت صدای لیسنینگ هم خوب بود و مشکلی نداشت. اگزمینر امتحان خانم صمدی بود که نمی دونم عجله داشت یا چه مشکلی بود که مدام حرف من رو قطع می کرد و اجازه توضیح کامل نمی داد، پارت ۲ رو حتی نذاشت ۱٫۵ دقیقه هم برسه و پارت سه بیشتر از دو جمله اجازه صحبت نمی داد و در نهایت در کمتر از ۱۰ دقیقه اسپیکینگ تموم شد و به من ۷ دادن!
رایتینگ هم موضوعش ساده بود و در حد ۸ نوشتم اما خدا رو شکر حداقل ۷ رو دادن!
در کل در مورد اسپیکینگ و رایتینگ خیلی سختگیری میشه و به دوستانی که لب مرزی هستند و از نظر خودشون نمی تونن بالای نمره ای که لازم دارن بگیرن تو ایران امتحان ندن. تا جایی که من شنیدم ارمنستان بهتر از بقیه مراکز نمره میدن.

کاربر مهمان

کارمندان در حال کارند

کاربر مهمان

نه ارمنستانم مثل همین ایرسافامه

فراز

دوستان من یکبار جنرال ایرسافام و یک بار تهران آیلتس اکادمیک امتحان دادم و سعی میکنم توضیحی مقایسه ای از این دو مرکز بنویسم
۱- ممتحن ایرسافام آقای مسنی ب.دند که تعدادی از دندوناشون ریخته بود و در ادای کلمات مشکل داشتن، یا من در فهم کلمات، دایم از بی حوصلگی آه میکشیدن و حواسشون اینور اونور بود که البته معلومه که چقدر تو روند امتحان دادن شما تاثیر منفی داره، ممتحن تهران آیلتس خانمی میان سال و خوش برخورد، که شرایط استرس من رو درک کرد و سعی کرد کمکم کنه، به حرفام گوش میداد و… در انتها هر دو یه نمره به من دادن، ۶! با این تفاوت که تو آزمون جنرال من هیچی از ایلتس نمیدونستم و بدون آمادگی رفتم سرجلسه ولی آزمون دوم با آمادگی، خودم رو ۷ حساب میکردم، یعنی اون آقا اخلاق دلچسبی نداشت ولی نمره بهتری بهم داد.

۲- محل برگزاری تهران آیلتس خود موسسه است که البته خیلی ساخت مناسبی نداره، تابستونا گرمه و کوچیک، ایرسافام اصفهان بود، یه سالن اجاره کرده بودن که صندلی و میز خوب بود، کیفیت صدای هر دو آزمون شبیه هم و با هدست و خوب بود. ایرسافام شرایط سختگییراه تر و استرس زا تری سر جلسه امتحان و موقع ورود داره، حتی شنیدم جدیدا قانون کرده که از یش باید زمان دسشویی رفتنت رو هم هماهنگ کنی!
برعکس تهران آیلتس ساده گیر تره من حتی ۱۰ دیقه دیر رسیدم ولی با برخورد خوب بهم اجازه دادن وارد بشم، البته آزمون هنوز شروع نشده بود

۳- من روی نمره ام از آزمون تهران آیلتس اعتراض گذاشتم، تفاوتی نداره رو چندتا اسکیل اعتراض کنید، مبلغ ۵۴۰ هزارتومن پرداخت میکنید، میگن که هرچی اسکیل های بیشتری رو اعتراض کنید نتیجه دیرتر میاد، من اونو نمیدونم اما من که روی اسپیکینگ و رایتینگ اعتراض کردم ضرف ۱۰ روز جواب دادن و درخواست من رد شد! ایمیل از طرف خود مووسه اومده بود و هیچ نشنه ای از ارسال به استرالیا نبود، فقط ذکر شده بود که آزمون شما توسط یک ممتحن ارشد مورد تایید idp تصحبح شده و اعتراض بی نتیجه است.
بعضی میگن اگه نتیجه ی اعتراض بند رو تغییر نده موافقت میکنن، اما به من نیم نمره رایتینگ رو ندادن هرچند بند رو تغییر نمیداد
خانم منشی موسسه میگفتن که همون روز جواب یه اعتراض اومده و یک نمره رایتینگ و یک و نیم نمره اسپیکینگ کسی رو افزایش دادن!!!
روی اسپیکینگ و ریدینگ اعتراض نذارید که بی فایده است

امیدوارم کمکی کرده باشم

امیر

سلام خدمت همه دوستان.من ۲۱ سپتامبر ایرسافام مرکز اصفهان امتحان دادم و تجربیات خودم رو میگم.
قبل از آزمون اطلاع رسانی خوب بود و ثبت نام مشکلی نداشت
درباره اسپیکینگ:نکته مثبت اگزمینر بود.خانمی بسیار محترم متین و حرفه ای.حتی قبل از شروع من بهشون گفتم استرس دارم ایشون سعی کردن منو آروم کنن. نکته منفی درباره دونفر خانم که اونجا مسول بودن هست.یه مقدار رفتار غیر حرفه ای و متکبرانه داشتن (که البته من آزمونم بعدازظهر بود و شاید خسته بودن)
درباره آزمون کتبی: CHECK IN مرتب انجام شد.همه پرسنل میدونستن دارن چکارمیکنن.کیفیت هدست خوب. کیفیت میز و صندلی ضعیف.کیفیت پاک کن ضعیف(اگه میتونید با خودتون ببرید).یک مقداری موقع چک کردن هدست افراط شد که هم خسته کننده بود و هم کمی استرس زا(البته نیتشون خیر بود ولی زیاده روی هم خوب نیست)
درکل به نظرم موسسه پتانسیل داره آزمون رو به بهترین شکل برگزار کنه اگه یه مقدار تغییرات کوچیک انجام بدن.

سام

من شنیدم تو ایران دیگه نمره رایتینگ بیشتر از ۶تا۶.۵ نمیدن. درسته؟

امیر

من بااینکه ده دقیقه از وقت رایتینگ رو بخاطر دستشویی رفتن تلف کردم و در مجموع از خودم راضی نبودم ۷ گرفتم.به شایعات توجه نکنید.توطئه ای درکارنیست.فقط از خودتون بنویسید نه از حفظ(منظورم ساختار هست)

sam

من هم ایرسافام رفتم هم دین و دانش، درسته شلوغه ولی شرایط برگزاری آزمون تو ایرسافام به مراتب بهتر از دین و دانشه…از میز و صندلی گرفته تا رفتار پرسنل… وگرنه نوع سوالا و نمره دادن و هدفون و اینا بهونس. هدفون ها همه جا یکیه و یکم نویز رو داره چون بر بستر امواج رادیویی هست.

کاربر مهمان

من دین و دانش امتحان دادم خیلی بهتره …

الناز

سلام به همگی. مرگز ایرسافام به نظر من از نظر نظم برگزاری در ایران بهترین هست. لطفا جهت دار ننویسین. تمامی رایتینگ ها خارج از ایران تصحیح می شه !

محسن

نظم برگزاری ایرسافام قابل قبول هست. اما قطعا بهترین نیستند و مراکزی در ایران هستند که هم خدمات بهتری دارند و هم پشتیبانی بهتر. بنده ۳ مرکز امتحان دادم و اسم هم از سنتری نمیخوام ببرم. اما مرکزی شرکت کردم که به مراتب وضعیت کلی بهتری نسبت به ایرسافام داشت!

امیر

وقت خودتونو با این چیزا هدر ندید من ۶ بار امتحان دادم ۴بار ایرسافام ۱ بار ارمنستان ۱ بار هم عصر دین و دانش ، فقط سعی کنید زبان یاد بگیرید …تو این امتحان هیچ معجزه ای قرار نیست بیافته ، اگه واقعا زبان بلدی و میتونی به عنوان مثال یه رایتینگ بدون اشتباه ( با تاکید بدون اشتباه ) بنویسی بعدش برو هرجا میخوای امتحان بده ….. همه موسسه ها و معیارهاشون واسه نمره یکی هستش .
فقط حداقل کاری که دست موسسه است همون بحث لیسنیگ که هدفون حتما داشته باشه . همین .

جرج

۶یارمیرفتی پرایدمیخریدی

p.r

خب با توجه به اینکه دانشگاه آزاد یه مرکز با قدمت و تجربه ی چندین ساله و همین طور با امکانات و دست باز تر در برگزاری آزمون های بزرگ هست نظر من نسبت به این مرکز مثبت هست و تجربه ی برگزاری آزمون های بزرگ کشوری رو توی سوابقش داره.

کاربر مهمان

من ایرسافام امتحان دادم حدود ٨ ماه پیش و بهیچوجه این موسسه رو توصیه نمی کنم ازمون ایلتس یک بیسینس پر سود برای موسسات برگزاری ازمون ایلتس بخصوص ایرسافام است این موسسات امتیاز نمره ایلتس برای مهاجرت با اپلی کردن برای دانشگاه رو دارن و نمره ای رایتینگ و اسپیکینگ رو که دستشون بازه ، طوری تعیین می کنن که نمره ای که نیاز دارید رو نگیرید نمره رایتینگ من ۶ تعیین شد در حالی سه اسکیل دیگ بالای ٧ گرفتم (٧.۵،٧ و٨) نمره یک اسکیل ٨ و اسکیل رایتینگ ۶ ! جواب اعتراض شما احتمالا خود ایرسافام بررسی می کنه جواب اعتراض معمولا بین ٨-١٠ هفته داده می شه جواب اعتراض بنده دقیقا بعد یک هفته داده شد!! من هر گز نشنیدم کسی از اعتراض نتیجه ایی گرفته باشه هزینه اعتراض در واقع در امد بیشتر برای انهست روشی که انها در پیش گرفتن در واقع یک … با کلاسه که البته با سرنوشت افراد بازی می کنه

کاربر مهمان

دوست عزیز و گرامی اینجا چیزی تصحیح نمیشه تازه جواب اعتراض بین ۳ الی ۷ روزه که چی دروغ میگین .خوب بگو رایتینگ خراب کردم دیگه مگه اسکیل به اسکیل ربط داره 🙂 به ایرسافام چه ربطی داره یعنی بری تهران ایلس یا این تازه تاسیسه نمره خوب میدن منطقیه حرفت آخه بیشتر خنده داره

مهران

، چرا باید یکی بیاد دروغی در مورد موسسه ایرسافام بگه?
دروغ برای امثال شما منفعت داره ، نه برای افرادی که صرفا نتیجه ازمونشون رو شیر کردن
مدت زمان پاسخ به اعتراض طبق اطلاعات سایت ٨ تا ١٠ هفته هست
چه در ایران و چه خارج از ایران
نظرات بقیه دوستان رو در مورد موسسه ایرسافام بخونید

Nava

کاملا با مهران موافقم اصولا خودم هم جایی کامنت نمیذازم ولی وا قعا ظلم اگه سکوت کرد و از ایرسافام نگفت

کاربر مهمان

بله ربط داره نمیشه کسی یه اسکیل ۸ بشه بعد یکی ۶ ایرسافام …

کاربر

عزیز من اسکیلا چه ربطی به هم دارن، منم ریدینگ ۹ شدم ولی رایتینگ ۶٫۵، دنبال مقصرم نیستم خودم رایتینگو کمتر کار کردم

فراز

ریدینگ رو با رایتینگ نمیشه مقایسه کرد، رایتینگ با اسپیکینگ مقایسه میشه، و قاعدتا نمره رایتینگ از اسپیکینگ بیشتره، اما نه دیگه دو نمره

مريم

من نمره اسپيكينگم ٧ ولي رايتينگ و تو دوتا امتحان ازمايشي اخر شدم ٥.٥ در ايرسافام

کاربر مهمان

اینجانب امسال ایرسافام امتحان دادم و بسیار هماهنگی برگزاری آزمون افتضاح بود کیفیت هدفون ها از پایین ترین کیفیت سروصدا موقع آزمون تا دلتون بخواااااااااد مثلا ازمون داخل هتل برگزار شد اما سطح برگزاری انقدر پایین بود که سالن برگزاری به کمترین امکانات هم مجهز نبود که سرویس بهداشتی هست واقعا متاسفم نمیدونم چطور از IDP مجوز گرفتن

کاربر مهمان

من هم موندم واقعا

کاربر مهمان

سلام من دو بار امتحان دادم هر دو دانشگاه آزاد،یه بار همدان یه بار تهران هر دو مرکز از نظر کیفیت صدا خوب بودن تما به نظر من در مراکز آزمون شهرستان می تونید نمره اسپکینگ بهتری رو بگیرید.

کاربر مهمان

با سلام من ۵ بار ایلتس دادم در ایرسافام. راضی بودم اما کلا دوستانی که ۴ اسکیل رو ۷ لازم دارند بهتره برن تافل چون اخیرا به صورت عمدی نمره رایتینگ رو پایین میدن تا ایرانی ها نتونن اپلای کنند.

کاربر مهمان

همین که ۵ بار ایرسافام آزمون دادید کاملا مشخص میکنه که چقدر این مرکز خوب نمره میده!!!

احمد

من ایرسافام تهران امتحان دادم.. اگزمینر من یک خانوم بی حجاب کامل بود که همش حواسش به خودش و موهاش و برگه نمره بود. سوال رو از روبرگه می خوند و هیچ ای کانتکتی با من نداشت. من دو سال پیش اسپیکم رو ۷ شده بودم .اما این خانم اینقدر تمرکز من و به هم زد که حتی کلمات خود سوال رو ههم اشتباه و پس پیش گفتم. وقتی هم به یکی از اگزمینرها گفتم که ایشون تمرگز من و بهم زده به من گفت بحای گیر دادن به اگزمینرها برو زبانت و تقویت کن!!! سر امتحان رایتینگ و ریدینگ مراقب واستاده بود جلو ساعت بش میگفتم برو کنار اینقدر نفهم بود که یه دقت میرفت کنار باز وا میستاد سرجاش کلا من زمان و نتونستم مدیریت کنم. به نظر من ایرسافام باید تجدید نظر کنه تو رفتارش.

Elnaz

به هیچ عنوان ایرسافام رو پیشنهاد نمیکنم. من با اسپیکینگ ۸ رفتم سر امتحان بهم دادن۵.۵ بعدشم ممتحنه بهم گفت برای اینکه نمره خوبی داشته باشی باید بیای چند ماه سر کلاسای اسپیکینگ ما شرکت کنی. این یعنی اینکه فقط میخوان پول دربیارن. من شش ماه برای اسپیکینگ خونده بودم و کلاس رفته بودم. خیلی غیراستاندارده…

کاربر مهمان

مرکز دانشگاه آزاد نحوه برگراری آزمون به ظاهر خوب بود ولی مراقبان آزمون بعضی از آنها خیلی استرس زا با داوطلب برخورد می کردن و متاسفانه یکی از آنها به گونه ای برخورد کرد که اصلا جوابهای صحیح در مهارت ریدینگ را از دفترچه نتونم به پاسخنامه وارد کنم وامیدوارم آن خانم که مراقب بود به تاوان عمل شومش برسد متاسفانه نام ایشان را نتوانستم پی ببرم والا نامش را اینجا فاش مینمودم که داوطلبان چنین مراقبی را شناسایی کنند و لی مشخصات ظاهری ایشان خانم قد کوتاه سبزه ولاغر بود

کاربر مهمان

به نام خدا. این نظرات که مربوط به چند سال قبل هستند. چرا نظرات جدیدی ثبت نشده اند؟

کاربر مهمان

من و همسرم چندین بار در موسسه ایرسافام امتحان دادیم و باید بگم به شدت ناراضی هستم از این قضیه و کاش همه وقت و انرژی مون رو برای اصلاح میذاشتیم دنبال پیدا کردن یه موسسه بهتر. سطح زبانمون خیلی بالا رفته و هر دفعه نمرات لیسنینگ و رایتینگ ۷٫۵ گرفتیم ولی این موسسه چون صرفا برای گرفتن پول بیشتر داره تلاش می کنه و هر بار سوالات اسپیکینگ رو بدترین و سخت ترین سوالا انتخاب می کنه و رایتینگ رو به بدترین شکل ممکن صحیح می کنه نتونستیم ۷ رو بگیریم. نمیخوام اینو بگم ولی به شدت اگزمینرهای عقده ای داره. هم در رایتینگ و هم در اسپیکینگ. شما یه native که سمت دانشگاهی هم داشته باشه ببری اونجا میخوان بهش نمره پایین بدن. به شدت توصیه می کنم از رفتن به این موسسه خودداری کنین.

مجتبي

دوست عزیز طراحی سؤالات که با ایرسافام نیست!!!

عرفان

انتخاب سوالات چه به صورت ترکیبی و اورجینال بدون تغییر به عهده موسسه است وفقط سوالات رو ۱هفته قبل از ازمون برای ارزیابی به مرکز مربوطه میفرستن خارج از ایران

کاربر مهمان

من دانشگاه آزاد دو سال پیش امتحان دادم. واقعا تو قسمت رایتینگ و اسپیکینگ افتضاح بودم ولی هر دو مهارت رو ۶ شدم الان هفته پیش بعد از کلی مطالعه و کلاس و… مجددا امتحان دادم خیلی خوب اسپیکینگ و رایتینگو دادم ولی بازم ۶ شدم. به فاصله دوهفته بعد دوباره امتحان دادم بازم ۶ شدم. هر دو بارم ممتحن یک نفر بود برام واقعا جای سوال من دوسال پیش افتضاح امتحان دادم ولی چطور ۶ شدم و اینبار عالی امتحان دادم جوری در امتحانات آزمایشی ۷ میشدم ولی مجددا ۶ شدم یعنی نزدیک دو سال هیچ پیشرفتی نداشتم؟! واقعا روحیم رو باختم و خیلی نا امید شدم یا قبلا خیلی الکی نمره میدادن یا الان خیلی سخت گیر شدن

کاربر مهمان

دوستان محترم همه اینها یک طرف عصر دین ودانش یک طرف نه احترام میگذارند نه نمره واقعا ی میدهند نمره واقعی خودتان منهای ۱٫۵ بهترین حالتشه

کاربر مهمان

به نظر من علت نارضایتی اکثر بچه ها از نمره هاشون اینه که اعتماد به نفس اضافی دارن و فکر میکنن خیلی زبانشون خوبه. حتی داشتن فوق لیسانس زبان هم (مخصوصا از دانشگاه آزاد) به معنی خوب بودن زبان نیست. حتی کسانی که توی موسسات آیلتس درس میدن و کلی هم برو بیا دارن بیش از نود درصدشون حتی خودشون هم در حد نمره ۷٫۵ هم نیستن ولی ادعا میکنن شاگردشونو به سطح ۷٫۵ میرسونن که دروغ و کلاهبرداریه.

کاربر مهمان

مقایسه نمرات چند ازمون نشون می ده نظر شما درست نیست چطور ممکنه سطح نمرات رایتینگ افراد هر دفعه پایین تر بیاد یا همیشه یکی از اسکیل ها یا رایتینگ یا اسپیکینگ زیر ٧ باشه بنظر شما نمره یک اسکیل ٨ و رایتینگ ۶ یعنی افراد اعتماد به نفس اضافی دارن

کاربر مهمان

واقعا باهاتون موافقم دانشگاه آزاد رو هم زیر سوال بردن و توهین کردن. من دانشگاه آزاد درس خوندم و استاد زبان تخصصیمون که اون هم کلا تو دانشگاه آزاد دکترای زبان گرفته بود توی فرانسه امتحان دادن و ۸=S=8.5 L=8 R=8.5 W این هم نتایجشون حالا همین اقا یک ماه قبلش همین ایرسافام امتحان داد نمره هاش این بود S=6.5 L=6.5 R=6.5 W= 6 یعنی توی یک ماه چی تغییر کرد توی سطح زبانی . بخش جالب لیسنینگ و ریدینگ بود یعنی تو اون هم دست میبرن

مهمان

با این نظرتون که بعضی از اساتید خودشونم در حد هفت و نیم نیستن موافقم، ولی باز ادما موقع درس دادن خیلی متفاوت تر هستن، چون میتونن از منابع مختلف نکات مهم رو برای همون روز دربیارن و حفظ کنن(یا حتی از رو بخونن)و به شاگرد انتقال بدن که مسلما تاثیرم میزاره رو شاگرد

کاربر مهمان

خدا رحم کنه به اینایی که مثل من ایرسافام آزمون دادند. باید شرکت کنید تا بفهمید!

کاربر مهمان

دوستان عزیز به هیچ عنوان ایرسافام امتحان ندید. به زبان ساده و خودمونی اینا … باز کردن اسپیکینگ عادلانه و میشه گفت تقریبا خوب نمره میدن ولی رایتینگ افتضاح نمره میدن. هرچی هم خوب بنویسی همه رو برات ممورایز میزنن . بالا تر از ۶ و حد اکثر ۶٫۵ می گیرید. قابل توجه دوستانی که نمره ۷ میخوان!!! عمر و هزینه و جوانی خودتون رو حروم نکنین که ول معطلین!

کاربر مهمان

با سلام من آزمون رو در تاریخ ۲۸ آذر ۹۴ در مرکز دانشگاه آزاد شرکت کردم اولین بار بود که شرکت میکردم اطلاع رسانی در مورد آزمون اسپیکینگ خوب بود روز ازمون اسپیکینگ هم ۴ تا examiner بودن که اکثر کسانی که میومدن بیرون راضی بودن از برخوردشون آزمون کتبی رو ۳ روز بعد داشتیم که اون هم به موقع بسیار با نظم برگزار شد کیفیت صدا و توضیحات و سکوت جلسه خوب بود انصافا جوابا یک هفته دیگه میاد امیدوارم خوب باشه خبر میدم حتما موفق باشید

کاربر مهمان

سلام. من ۶ دسامبر ۲۰۱۴ در ایرسافام آزمون دادم. به لحاظ نظم و اطلاع رسانی واقعا راضی بودم. سر جلسه امتحان هم با وجود جمعیت زیاد حدود ۱۰۰۰ نفر داوطلب، امتحان کاملا سازماندهی شده بود و صدا کاملا واضح میومد و هدفون ها بارها چک شد. در طول جلسه هم موضوعی که حواس کسی رو پرت کنه اتفاق نیوفتاد. بین هر بخش آزمون هم حدود ۵ تا ۱۰ دقیقه تنفس میدادن که خیلی کمک کرد. کارنامه هم سر همون موقعی که اعلام کرده بودن اومد (دو هفته بعد از آزمون). به هر دانشگاهی هم که بخواین تا دو ماه بعد از آزمون کارنامه رو ارسال می کنن. از نمره ای که گرفته بودم اول راضی نبودم ولی بعد که بیشتر تحقیق کردم درباره تکنیک های تست زنی توی آزمون آیلتس دیدم که برای یک ماه خوندن بدون کلاس و بدون تمرین تست نمره ۶ نمره بدی هم نیست. در کل به نظرم تبلیغات منفی در مورد آزمون آیلتس ایران زیاد میشه که نمره پایین میدن برای اینکه باز بریم امتحان بدیم که این یک تحلیل کودکانه ست به نظرم. در صورتی که حتی توی بخش هایی که اگزمینر ممکنه سلیقه ای عمل کنه مثل اسپیکینگ و رایتینگ تمام نمره دهی ها نظارت میشه. توی اسپیکینگ صدایی که اگزمینر موقع مصاحبه ضبط می کنه برای بررسی عملکرد اگزمینره. و رایتینگ ها هم که مطمئنا با استاندارد نمره دادن تطبیق داده می شن. خلاصه اینکه برای نمره خوب گرفتن توی آزمون آیلتس بیشتر روی تکنیک های تست زنی تمرکز کنید تا بالا بردن دانش. کتاب Target Band 7 رو به همه توصیه می کنم. بسیار مفیده. موفق باشید.

کاربر مهمان

با سلام، بنده مطالب مندرج در سایت را مطالعه نموده، همه درست می گین، منتهی بهتره از سایر مراکز مجهز در شهرستانها هم غافل نبود مثل دانشگاه آزاد دزفول و کرمانشاه، دارای سالنهای آکوستیک و خلوت هستن و نمره دهی منصفانه….

کاربر مهمان

سلام بازهم کارمندان خوب ایرسافام تجربیات خود را در اختیار ما قرار دادند و ما هم باورمان شد .

کاربر مهمان

آره دقیقا

کاربر مهمان

سلام.من اوایل مهر تو موسسه عصر دین و دانش امتحان دادم.از همه چی راضی بودم از رفتار اگزمینر تا محیط و جو امتحان و حتی نمرم خوب شد بنظرم.

کاربر مهمان

ایرسافام کار از دستش در رفته. ترجیحا موسسه بهتری رو تحقیق کنید و ثبت نام کنید

کاربر مهمان

سلام به همگی،من میخوام آزمون آیلتس بدم،بهترین مرکزازلحاظ کیفیت اجراونمره دادن به نظرشما که امتحان دادین وتجربه دارین کجاست؟

کاربر مهمان

من دو بار استرالیا امتحان دادم و اسپیکینگ ۷٫۵ شدم ولی ایرسافام با استاندارد بالای نمره دهی خود ( بهتر از یک native) به من اسپیکینگ ۶٫۵ داد!!!!!!! تروخدا مثل من پول و وقتتونو با این جور موسسات بی مسئولیت هدر ندین.

کاربر مهمان

سلام. من میخواستم بدونم وضعیت ایلتس در ایران چطور هست. من ۴ سال که در استرالیا زندگی میکنم و با وجود اینکه اینجا درس خوندم هنوز موفق نشدم ایلتس ۷ اکادمیک برای امور مهاجرتی بیارم. برام سواله که ایا گرفتن نمره ۷ در ایران راحتتره و چه مرکزی بهتره؟ ممنون میشم اگر منو راهنمایی کنید.

سجاد

شما با این متنی که نوشتید کلا من و نا امید کردید من میخوام واسه ویزای کاری استرالیا اقدام کنم حالا با داشتن نمره ۷ از هر ۴ مهارت میتونم ۱۰ امتیاز زبان و با گرفتن نمره ۸ میتونم ۲۰ امتیاز زبان و بگیرم اما با این حرف شما که میگید با وجود اینکه ۴ ساله اونجا زندگی میکنید اما هنوز موفق نشدید نمره ۷ بگیرید واقعا ناامید شدم چون من خیلی دارم تلاش میکنم و زبان مطالعه میکنم که بالاترین نمره ممکن و بگیرم .

کاربر مهمان

من به نظرم اینا همش حرفه دوستان عزیز آیلتس هرکی هرکی نیست اگه واقعا آیلتس رو درست کار کرده باشید متوجه میشید برای تک تک قسمت هاش برنامه و هدف داره اگر هم نحوه نمره دهی برگه عمومی رو در اینترنت دیده باشید متوجه میشید که خیلی چیزا موثر هستش پس فقط لحجه یا دامنه لغاتتون رو در نظر نگیرید. دوستانی که خارج از کشور زندگی میکنن و میان امتحان میدن آیلتس یک مفهوم آکادمیک هستش شما مثلا در آیلتس نمیتونی جمله خیلی خفنی رو به کار ببری بهتره بگی که خیلی باحالی. دقیقا تفاوت اسلنگ حرف زدن و آکادمیک صحبت کردن همینه

کاربر مهمان

سلام من ۶ دسامبر ۲۰۱۴ در مرکز دانشگاه آزاد امتحان دادم.کیفیت صدا فوق العاده ضعیف بود بطوریکه ۴٫۵ در listening نمره من بود. امیدوارم کیفیت صدا رو درست کنن شرکت کنندگان از نتیجه خودشون ناامید نشن.

کاربر مهمان

ببخشید بهترین موسسه تهران کدوم موسسه است؟ آفرینش؟تهران آسفورد؟ایران آیلتس؟آریانپور؟گلدیس؟

کاربر مهمان

سلام دوستان، من ۱۸ آپریل در ایرسافام امتحان دادم. رایتینگ رو بنظرم کم داده بودن، چون موضوع رو کاملا آشنایی داشتم (اما این نمره کافیم بود). اسپیکینگ رو با توجه به اینکه بیش از سه ساله استرالیا زندگی میکنم بسیار فلونت صحبت کردم و تاپیک سوالا هم بسیار راحت بود. بنظر من امتحان دادن در همچین مرکزی عین پول تلف کردنه، دکان نمره باز کردن و با این کارشون کل زحمتای منو به باد دادن.

کاربر مهمان

من دو بار استرالیا امتحان دادم و اسپیکینگ ۷٫۵ شدم ولی عصر دین و دانش با استاندارد بالای نمره دهی خود ( بهتر از یک native) به من اسپیکینگ ۶٫۵ داد!!!!!!! تروخدا مثل من پول و وقتتونو با این جور موسسات بی مسئولیت هدر ندین.

کاربر مهمان

سلام دوست من از سلیمانیه عراق درمرکز فرزانگان خوارزمی یک سال پیش امتحان داده. اما مثل اینکه مکان و شماره اش الان عوض شده. کسی از مکان جدیدش خبر داره؟

کاربر مهمان

متاسفانه الان دیگه در زمینه ایلتس فعالیت نداره

کاربر مهمان

من ۳ ساله تو آزمون های مختلف بودم و دوستانم هم همینطور. این مطلب رو براساس بیش از ۱۰ آزمون خودم و دوستام تو این سه سال میگم: ایرسافام پارسال خیلی خوب بود از این بابت که جدا از کیفیت اش، نمره هم میشه گفت کمی بیش از خودت بهت میدادن تا اینکه مشتریهاشون رو با همین ترفند بطور فزاینده اضافه کردن و خوب معلوم میشه که کسی که این هدف رو داشته باشه پس از جذب داوطلب (بطوریکه پشت صف میمونن) الان چه برنامه ای میتونه داشته باشه. الان هرگز از نمرت راضی نخواهی بود چون به شدت سخت گیرانه میدن و به جرات میشه گفت هرجا دیگه امتحان بدین بهتر مساوی اینجا میشین یعنی کمتر از اینجا نمیشین. هر وقت مشتریاشون (که تو هر آزمون بیش از ۱۰۰۰ نفر هست و تازه پشت صف هم میمونن) یکم کم بشن شاید بهتر بشن و فکر نمره پایین دادن به بچه ها برای ثبت نام بعدی نشدن و اونوقت این قدر حق کسی رو نگیرن.

کاربر مهمان

من ایرسافام امتحان دادم. فقط می‌خوام بگم که من وقتی‌ نظرات دوستان رو اینجا خوندم فکر می‌کردم که ۵.۵ بگیرم. دو هفته قبل از امتحان از استرس خوابم نمی‌‌برد و آرامبخش میخوردم. اتفاقا ممتحن من خانم صمدیان بود که خیلی‌ تند صحبت میکرد و فرصت نمیداد جواب رو بشنوه ولی‌ به من ۷.۵ داد! رایتینگ هم شدم ۷. لیسنینگ هم ۷.۵ و ریدینگ ۷. بار اولم بود امتحان میدادم و همش خودم رو لعنت می‌کردم که ایران ثبت نام کردم دوستان الکی‌ به خودتون استرس راه ندید. اشتباه من رو تکرار نکنید و نظرات رو الکی‌ نخونید.

کاربر مهمان

سلام اگر ممکنه میخاستم با شما یه مشورتی بکنم ممنون میشم ۰۹۳۶۱٫٫٫۸۰۱

کاربر مهمان

کارمندان ایرسافام بهتره کیفیت را ارتقا بدید جای نوشتن مطالب فیک

کاربر مهمان

سلام من ایرسافام امتحان دادم اگزمینر اسپیکینگ ایرانی بود ولی نمره من بسیار کمتر از حد انتظارم بود و همچنین رایتینگ که اصلا با هیچ معیاری نمی تونم توجیهش کنم

کاربر مهمان

شگفتا

کاربر مهمان

به نظر بنده بدترین گزینه موجود دانشگاه آزاده،واسه این حرفم چند دلیل محکم دارم اول اینکه نظمی حاکم نیست امتحان سر تایم شروع نمیشه(استرس تا سر حد مرگ)، کیفیت صدا فوق العاده ضعیف، سواد شخص ممتحن اسپیکینگ فوق العاده پایین، دیگه خود دانید اما به ریسکش نمی ارزه چون مجموعش غیر حرفه هستن.

کاربر مهمان

سلام خدمت عزیزان. من دوبار دانشگاه آزاد امتحان دادم و یک با ایرسافام. هنوز نمره ایرسافام را نگرفته ام ولی از آزاد راضی نبودم. بدلیل گرانی هزینه اعتراض، سکوت کردم ولی تصور می کنم مراکز فوق، عادلانه بررسی نمی کنند. سال گذشته اساتید من می گفتند که speaking من حدود ۶٫۵ تا ۷ است ولی شدم ۵٫۵ و بعد از یک سال تلاش مداوم تازه شدم ۶٫ در مورد writing هم اساتیدم می گفتند که بین ۷ تا ۷٫۵ هستم ولی بار اول شدم ۵٫۵ و بعد یکسال کار و تمرین ۶٫۵٫ اصلا فکر میکنم lisening من تصحیح نشده. خودم فکر می کردم حداقل ۷ می شم و با کتابهای کمبریج ۷٫۵ بودم ولی در امتحان بار اول ۶ و دوم ۵٫۵ شدم. فکر می کنم فقط اقا امام زمان بتونند یک کاری کنند . وگرنه بی عدالتی تمام شدنی نیست.

کاربر مهمان

من دوبار در آزمون دانشگاه آزاد شرکت کردم. هر دو دفعه همه چیز عالی بود. از دید من هم نمره speaking و هم writing بهتر از انتظار خودم بود. همه کارمندان خیلی مهربان بودند و همه چیز منظم و عالی بود.

کاربر مهمان

به نظر بنده بدترین گزینه موجود دانشگاه آزاده،واسه این حرفم چند دلیل محکم دارم اول اینکه نظمی حاکم نیست امتحان سر تایم شروع نمیشه(استرس تا سر حد مرگ)، کیفیت صدا فوق العاده ضعیف، سواد شخص ممتحن اسپیکینگ فوق العاده پایین، دیگه خود دانید اما به ریسکش نمی ارزه چون مجموعش غیر حرفه هستن. حرف این مخاطب کاملا دروغه خدا هرچی دروغگو آدم کنه

کاربر مهمان

کمتر دروغ بگو

کاربر مهمان

با سلام خدمت تمامی دوستان. در زابطه با امتحان خارج از ایران، من سابقه آیلتس در استرالیا رو دارم. سیار سخت میگیرن اسپیکینگ و رایتینگ رو و در مقایسه با سطح من در ایران، بعد از حدود ۴ ماه زندگی در استرالیا تازه تونستم ۰٫۵ نمره افزایش بدم. بنظرم میشه در ایران اسپیکینگ و رایتینگ نمره بهتری گرفت (در مقایسه شرایط خودم) هرچند که خیلی به ممتحن بستگی داره. در صورتی که میخاید خارج از ایران امتحان بدید، کشورهای غیرانگلیسی زبان رو انتخاب کنید که انتظارشون ازتون بالا نباشه.

کاربر مهمان

نظرمو نوشتم ولی ثبت نکردید

کاربر مهمان

با سلام من امسال ۲ بار ایرسافام امتحان دادم. باید بگم اصلا از تصحیح رایتینگ و امتحان اسپیکینگشون ازشون راضی نیستم. نمیدونم چرا ما ایرانی ها اگه یه چیزی رو یه کمی بلد باشیم فکر میکنیم دیگه هیشکی مثل ما نیست؟؟؟ خداییش.. اگه از همین اگزماینرهای ایرسافام یا بقیه موسسات امتحان بگیرن.. چند میشن؟؟ هان؟؟ چند؟؟ آخه چققققققدرررر ادعا ؟؟؟ خانم صمدیان وقتی از من سوآل میپرسید. همش با یه حالت رضایتی سرشو تکون میداد و لبخند میزد. گفتم ۷ نشده باشم ۶٫۵ شدم. ولی بهم داد ۵٫۵ اگه خودش تو این شرایط استرسی ازش سوآل میپرسیدن چند میشد؟؟ آخه چه ملت عقب مونده ای هستیم؟ من فقط دلیلش رو در عقب ماندگی میزارم. رایتینگ هم خوب مینویسم قبل امتحان هم ۱۰-۱۵ تا نوشتم ..اما شدم ۶ . ناراحتم از نتیجه ای که گرفتم. حقم نبود. لیسنینگم ۷٫۵ و ریدینگم ۶٫۵ شده. یعنی چیزایی که این اساتید گرانققققققققققدر درش دخل و تصرفی نداشتن من تونستم نتیجه بگیرم. به نظرم ایرسافام امتحان ندین

کاربر مهمان

ضمن تصدیق حرف دوستمون که ارشد زبان دارن و با احترام به ۱۵ سال سابقه تدریسشون,حرفشون رو کاملا تایید میکنم. ببینید حرفه ای هایی هستن که واقعا خود Native های امریکایی نمیتونن غیرامریکایی بودنشونو متوجه بشن و عموما پیش اومده این اساتید نمره ای زیر ۷ یا ۷٫۵ شدن. از سخاوت این دوستمون که به یکی از هم وطنا کمک کردن هم صمیمانه تشکر میکنم و سخن آخر اینکه حتما یک ایمیل به general.enquiries@britishcouncil.org بزنید و مراتب اعتراضتونو از این مراکز که صرفا ۷۰۰ هزار تومن پول شما رو نشونه رفتن ,پیگیری کنید. …/مدرس آیلتس

کاربر مهمان

سلام دوستان من هم مثل این دوست عزیزمون ارشد زبان دارم و لا اقل ۱۵ ساله دارم زبان تدریس میکنم و خودم خصوصی ایلتس درس میدم. من به عنوان یه متخصص میگم تو ایرسافام که اصلا شرکت نکنید. من خودم با اینکه شبها به انگلیسی خواب میبینم و در واقع تو ضمیر ناخود اگاهم انگلیسی حک شده بعد از ۵ ماه مطالعه مداوم به غیر از ساعات تدریسم نمره هام شده این L:7.5 / R:6/W:5.5/S:7.5 . شاید با خودتون بگین که اینها تو رایتینگ و اسپیکینگ سلیقه ای نمره میدن ولی من بهتون ثابت میکنم حتی تو ریدینگ و لیستنینگ که با کامپیوتر صحیح میشه هم دست میبرن. من جای امتحانم ته سالن و گوشه بود . اصلا دید نداشت و با اقایی که بغل دستم بود کل سوالات لیستنینگ رو چک کردیم. ۹ تا از قسمتهایی که ایشون جا مونده بود من بهشون گفتم. شاید باورتون نشه ایشون گرفت ۸٫۵ من شدم ۷٫۵ . بنده خدا تماس گرفت چقدر تشکر کرد. نوش جونش حتی یک نفرم از این منجلاب بره راحت شه برا من کافیه. خواستم فقط بگم کلا ایران امتحان ندین که همشون یه جورن (البته باید لفظی که لایقشونه به کار برده شه که در شان ما نیست). خلاصه خسیسی نکنید برید اطراف ایران امتحان بدین چون خدای نکرده پول ۲ بار قبول نشدن تو ایران با هزینه کمتر ۱ بار قبول شدن تو خارج از ایرانه . حالا تصمیم با شماست . برا همتون ارزوی موفقیت دارم و کلامم رو با سخنی از حضرت سعدی تمام میکنم: ما نصیحت بجای خود کردیم. روزگاری در این بسر بردیم. گر نیاید بگوش رغبت کس. بر رسولان پیام باشد و بس

کاربر مهمان

لیستنینگ؟؟؟؟!!!!!!!

کاربر مهمان

ممنون از حسن صداقتتون متاسفانه در ایران آیلتس بیزنس شده و برای پول در آوردنه

کاربر مهمان

تایید می کنم حرف ایشون رو. این موسسه بدترین موسسه در زمینه امتحان و نمره دادنه. هیچ نظارتی بر این موسسه نیست.

کاربر مهمان

دروووود

Hani

خب اگر بد نمره میدن اون آقای بقل دستیتون ۸٫۵ رو چه جوری گرفت؟ مگه با شما خصومت داشته این موسسه؟

ليلي

خواهر من هم دوبار در ایرسافم شرکت کرده ،به فاصله یک سال از هم.خلاصه بعد کلی تلاش تمام وقت و استاد خصوصی،از ۵٫۵ به ۵ تنزل پیدا کرد.من ١٠ ساله انگلیس زندگی میکنم،٣ ماه کلاس گروهی امادگی کمبریج ادونس شرکت کردم قبول شدم.منطقم قبول نمیکنه خواهر من با یک سال تلاش جلو نرفته هیچ،عقب گرد کرده.حالا هم رفته ارمنستان امتحان داده در بریتیش کانسیل،منتظر جوابیم.به نظر من به جز بریتیش کانسیل،موسسه دیگه ای صلاحیت امتحان به این مهمی و سرنوشت سازی رو نداره.ایرسافم عزیز،آب راهشو پیدا میکنه همیشه.امیدوارم همه شرکت کننده ها بلاخره موفق بشن.

کاربر مهمان

دوستان اگه نمره ی آیلتسی که گرفتین کمتر از نمره واقعیتونه ویا هر مشکل دیگه ای با مراکز آیلتس داشتین حتمآ به بریتیش کونسل ایمیل بزنید. من اینکار رو کردم. general.enquiries@britishcouncil.org

کاربر مهمان

سلام من میخوام برای اولین بار آیلتس بدم چیز زیادی در مورد مراکز امتحانش نمیدونم کدومش بهترن چه از نظر کیفیت صدا و چه ممتحن ها. ایرسافام انقدر افتضاحه یعنی؟

کاربر مهمان

دوست عزیزی که مثل من اومدیو نظرات رو میخونی… من هر جای اینترنت نظراتو خوندم که بتونم تصمیم بگیرم.ولی چیزی که بهش رسیدم اینه که اکثر مردم ایرانی راجبه هر چیزی فقط انتقاد میکنن و اینکه حقشون خورده شده.تو تلوزیونشم همینطوره.

کاربر مهمان

دوست من سال ۲۰۱۲ در تورنتو نمره ۶٫۵ گرفت. بعد از۲سال زندگی در کانادا و…. تهران ایرسافام امتحان داد شد۶ !!!!!!!!

کاربر مهمان

welcome to Iran

پوریا

دوست عزیز زندگی که ملاک نمیشه ممکنه شما تو مدیریت زمان تو ایران ضعیف تر بودی یا تمرکز کافی رو نداشتی دانش زبان فقط یکی از عوامل هستش مثل کنکور که دانش فقط یکی از عوامل هست
موفق باشید

کاربر مهمان

دوستانی که می گن گیج شدن و نمی دونن کجا رو انتخاب کنن من ۵ بار امتحان دادم تو مراکز مختلف در کل: – تهران آیلتس نظمش خیلی خوبه ولی برخوردشون بده. کیفیت صدا هم افتضاحه. کسایی که مشکل لیسنینگ دارن دوره این مرکز خط بکشن. تو رایتینگ هم یه خرده سخت نمره می دن. روند ثبت نامش هم پیر می کنه آدم رو – دوستان من به این نتیجه رسیدم که مراکز برگزاری تاثیر کمی تو موفقیت دارن در واقع ایرادات نمره دهی که دوستان مطرح می کنن اکثرا بهانه است – برای نمره ۷ ایرسافام رو انتخاب کردم که بابت صدا خیالم راحت باشه. بقیه اسکیل ها هم که استاندارد.

کاربر مهمان

از همه کسانی که تجربیاتشان را اینجا نوشته اند ممنونم. شاید بشه تصمیم بهتری گرفت. در مجمع با توجه به برآیند همه نظر سنجی ها فعلا ایرسافام رو از انتخاب خودم حذف کردم

کاربر مهمان

کار درستی کردی

کاربر مهمان

با سلام خدمت اون دوستایی که می خوان بدونن کجا امتحان بدن بهتره؟ اول این که این صفحه برای پیشنهاد دادن به شما ها درست نشده و هدف صرفا مقایسه این سه مرکز از نظر کسانی بوده که امتحان دادند. وسلام دوما آدم باید خودش کامل تحقیق کنه و انتخاب خودشو داشته باشه و زحمت تصمیم گیری رو به گردن دیگران نندازه کسایی که به دنبال پیشنهادنن علننا بگم که دنبال مقصرن که اگه بعدان خراب کردن بگن آههااااان شما ها گفتید مام انجام دادیم در واقع می خوان تقصیرو از گردن خودشون بندازن اما در باب آیلتس من ۵ سال پیش باکو امتحان دادم عالی بود و R: 5 s:6.5 W:3.5 L:4.5 اما باید بگم که اون موقع کلاسهای شکوه رو می رفتم و حتتتیی لغت های ۵۰۴ رو هم بلد نبودم بعدش سال پیش تازه همون کتابارو دوره کردم ۵۰۴ رو هم اضافه کردم و ACADEMIC در آیلتس تهران شرکت کردم همه چیز خوب بود و S:6.5 W:5 L:5.5 R:5.5 شدم دفعه بعد ۳ ماه بعدش دوباره همونجا امتحان دادم و اینبار اشتباه بزرگ من این بود که فکر کردم اگر اینبار جنرال شرکت کنم نمره بیشتری می گیرم در حالی کلا جنرال برای ریدینگ منبع کافی و مشخص نداره و اینبار S:6 W:5.5 R:4.5 L:5.5 و اشکم درو اومد ((((: بعدش من امسال اومدم آفرینش ثبت نام کردم و تازه العان چشمام باز شده بابا تو آیلتس هر چقدر سواد داشته باشی نمره می گیری آخه آدم با دایره لغات در حد ۵۰۴ که بیشتر از ۵.۵ نمی گیره بعدشم فرقی نمی کنه کجا امتحان بدی اصلا برو خارج چه فرقی می کنه فقط می تونم بگم اساتید آفرینش مخصوصا استاد رفیعی عااااااااللییییین بعدشم حتما باید کتابهایی که معرفی می کنند رو بخورید نخونید بخووووووووریییید کتابهایی مثل گرامر بتی آذر (بخش دوم کتابهای گرامری خیلی نمره بیاره) کتاب Collocation in use کتاب Focus in Vocabulary 1&2 حتما برای قوی شدن listening وقتی به تست ها گوش می دید بنویسیدشون تا دقیق شید و حتما روی املاتون کار کنید اینا خیلییی مهمه من مطمنم سوادش از مدرکش خیلی مهمتره

کاربر مهمان

این نظرات کمک که نمیکنه هیچ فقط آدمو روانی میکنه، من میرم شانسی یه جا امتحان میدم، به درک هر چی شد باداباد

کاربر مهمان

دقیقا. حرف دل منو زدی…

کاربر مهمان

حالا چی کار کنیم؟ استرسسسسسسسسسسسسس دارم… آخر کجا خوبه؟ جونه هر کی دوست دارید یه راهنمایی درست حسابی کنید. شونصد تا نظر خوندم یکی به اون یکی دهن کجی می کرد.

کاربر مهمان

خارج از ایران همه اسکیلهاتو +۱٫۵ میشن . حتی بعضی از دوستان معتقدند تو نمره ریدینگ و لیسنینگ هم دست میبرند . کاسبی خوبی شده خوب

مرتضی

خارج از ایران یعنی دقیقا کجا؟ ارمنستان که بسیار بد نمره میده خصوصا در اسپیکینگ

کاربر مهمان

سلام به همه یکی از دوستان نزدیک من پارسال ۲ بار تهران آیلتس امتحان داد دفعه اول۵٫۵ بعد هم ۵ شد!!! قید تحصیل تو آمریکارو هم زد. این تجربه ای بود که دوستم داشت خواستم بدونید.

کاربر مهمان

من دانشگاه آزاد امتحان دادم همین ماه.نظم و انضباط عالیه ولی نمره هام رو راضی نبودم،با اینکه امتحانمو خیلی خوب دادم ولی نمره هام یک نمره کمتر از اون چیزی که فکر میکردم بود.واقعأ خودمم نمیدونم چکار کنم دیگه.

کاربر مهمان

دوستان بهتون ایرسافام رو پیشنهاد میکنم ! من با اینکه استرس بسیار بالایی داشتم ، اما نتایج بسیار خوبی گرفتم ! مخصوصا تو قسمت speaking یه آقای نسبتا جوانی مصاحبه کننده بودن ، که بسیار خوش برخورد بودن و با اینکه من از استرس تپش قلب خودم رو احساس میکردم خیلی به من آرامش دادن ! تو writing هم خیلی نگران بودم ، اما واقعا فکر میکنم بسیار واقعی و خوب نمره میدن ! محیط برگزاری آزمون مناسب بود ! مرکز همایشهای بین الملل دانشگاه شهید بهشتی ! و هدفون هم برای listening داده شد ! البته امتحان به خاطر اینکه هدفون بچه ها ایراد داشت کمی با تاخیر شروع شد ! شک نکنید اگه ایرسافام رو انتخاب کردین

کاربر مهمان

کارمندان ایرسافام مرسی از پیامهاتون ماهم باور کردیم

کاربر مهمان

به نظرم تهران ایلتس خیلی بد نمره میده! یعنی واقعا وحشتناک بود نمره رایتینگم تو فاصله ۱ ماه نمره من ۲نمره افزایش یافت! تهران ایلتسبهم داد ۵٫۵ . وضعیت لسینیگ هم که هیچی! واقعا شرم اور کیفیت صداش ! تو تالار آبگینه ! تالار عروسی امتحان برگزار میکنه!!!!

کاربر مهمان

من چند جا امتحان دادم ایرسافام عالیه و نمرات خوبی گرفتم اورال ۷ .ولی دانشگاه آزاد ۶ بیست روز قبلش.اصلا نرین آزاد.تهران رو نمیدونم.ولی ایرسافام خوبه.

کاربر مهمان

شما ۱۰۰ درصد از کارمندهای محترم ایرسافام هستید خدا قوت

مریم

دقیقاً! تنها کامنت مثبت راجع به ایرسافام در همه ی سایت ها!

کاربر مهمان

خواهشا یکی بگه کجا خوبه پس؟ توی نظرات آیلتس تهران می ری همه راضین ولی اینجا همه از آیلتس تهران ناراضین!!!

کاربر مهمان

پس ما کجا امتحان بدیییم خدااااااا

کاربر مهمان

ترکیه , عمارات

کاربر مهمان

من آیلتس تهران ۳ بار امتحان دادم. مشکل بلندگو و اکو شدن صدا داره شدیدا. کسایی که مشکل لیسنینگ دارن دورش خط بکشن. بقیه اسکیلاش مشکلی نداشت. نظمشون هم خوبه

کاربر مهمان

سلام با توجه با صحبت دوستان اگه قراره خارج امتحان بدیم کجا بهتره؟ لطفا راهنمایی کنید در کدوم کشورها examiner نیتیوه انگلستانه؟

کاربر مهمان

لطفا بفرمایید لیست تاریخ ثبت نام و برگزاری آزمون در ترکیه را از کدام سایت پیدا کنم تشکر

کاربر مهمان

من امروز دین و دانش بودم. لیستنینگش سخت بود.

شایان

:)))))) برو بهشون میگم دفعه بعد ازت راحت بگیرن

کاربر مهمان

من در آزمون ۷ جون ۲۰۱۴ در ایرسافام امتحان دادم محل ازمون خوب بود ولی بچه ها نمره واقعی را نمیدن فکر می کردم ۷ بشم ولی به من ۴ دادن.نمره اسپیکینگم ۵ شدم در حالی که در آزمون آزمایشی خودشان به من همه را بالا داده بودند.به نظر شما من کجا برم که نمره واقعی خودم را بدهند

کاربر مهمان

از دوستان تقاضا میکنم که اگه وقت و پولشون براشون مهم، تو موسسه ایرسافام ثبت نام نکنند. من که کارشناس ارشد زبان هستم و ۱۶ ساله تدریس میکنم اسپکینگ ۶٫۵ دادن !!!! ایرسافام دکون باز کرده فک کرده نمره کم بده طرف هی میاد ثبت نام میکنه . ایرسافام ثبت نام نکنید از ما گفتن

کاربر مهمان

سلام دوستان من هم مثل این دوست عزیزمون ارشد زبان دارم و لا اقل ۱۵ ساله دارم زبان تدریس میکنم و خودم خصوصی ایلتس درس میدم. من به عنوان یه متخصص میگم تو ایرسافام که اصلا شرکت نکنید. من خودم با اینکه شبها به انگلیسی خواب میبینم و در واقع تو ضمیر ناخود اگاهم انگلیسی حک شده بعد از ۵ ماه مطالعه مداوم به غیر از ساعات تدریسم نمره هام شده این L:7.5 / R:6/W:5.5/S:7.5 . شاید با خودتون بگین که اینها تو رایتینگ و اسپیکینگ سلیقه ای نمره میدن ولی من بهتون ثابت میکنم حتی تو ریدینگ و لیستنینگ که با کامپیوتر صحیح میشه هم دست میبرن. من جای امتحانم ته سالن و گوشه بود . اصلا دید نداشت و با اقایی که بغل دستم بود کل سوالات لیستنینگ رو چک کردیم. ۹ تا از قسمتهایی که ایشون جا مونده بود من بهشون گفتم. شاید باورتون نشه ایشون گرفت ۸٫۵ من شدم ۷٫۵ . بنده خدا تماس گرفت چقدر تشکر کرد. نوش جونش حتی یک نفرم از این منجلاب بره راحت شه برا من کافیه. خواستم فقط بگم کلا ایران امتحان ندین که همشون یه جورن (البته باید لفظی که لایقشونه به کار برده شه که در شان ما نیست). خلاصه خسیسی نکنید برید اطراف ایران امتحان بدین چون خدای نکرده پول ۲ بار قبول نشدن تو ایران با هزینه کمتر ۱ بار قبول شدن تو خارج از ایرانه . حالا تصمیم با شماست . برا همتون ارزوی موفقیت دارم و کلامم رو با سخنی از حضرت سعدی تمام میکنم: ما نصیحت بجای خود کردیم. روزگاری در این بسر بردیم. گر نیاید بگوش رغبت کس. بر رسولان پیام باشد و بس

کاربر مهمان

دقیقا

کاربر مهمان

دوستان من درازمون۱۷ می ایرسافام شرکت کردم متاسفانه l istening افتضاح بود و کیفیف بسیار بد و با سرعت مافوق نور پخش شد من که نمره writing را۷٫۵ شدم listening رو ۲ شدم

کاربر مهمان

دوستان من در آزمون ۲۱ جون ۲۰۱۴ ایرسافام امتحان دادم محل آزمون خوب بود اما نمره دادن افتضاحه من مطمئنم تو نتایج دستکاری می کنن! حلا خودتون می دونید اگه می خوایید نمره بگیرید واقعاً در خارج از ایران امتحان بدید

کاربر مهمان

kamelan movafegham

کاربر مهمان

ایرسا فام اصلا به درد نمیخوره

کاربر مهمان

هرجا امتحان میدید بدید فقط ایرسافام رو انتخاب نکیند

کاربر مهمان

به نظر من ایران امتحان ندید بهتره.چون بهترینش مثلا دانشگاه آزاده که نمرات اسپیکینگ و رایتینگش کاملا سلیقه ای هستش.البته چون ایرانی هستن کاملا عقده ای رفتار میکنن.مثلا من خودم کاملا خوب و بدون مشکل گرامری صحبت کردمولی ۵٫۵ شدم تو اسپیکینگ!!

کاربر مهمان

بابا جون قشنگ یکی بگه کجا باید امتحان داد؟ ۲۰۰ تا نظر خوندم هنوز نفهمیدم

کاربر مهمان

فدات شم قشنگ که نمیشه گفت

کاربر مهمان

متاسفانه تهران ایلتس کارمندان بسیار بی ادب و بی نزاکتی داره! نمره دادنشون هم افتضاحه. انگار که طلبکار هستند.

کاربر مهمان

تهران آیلتسی ها انگار از دماغ فیل افتادن.از نمره ی اسپیکینگ و رایتینگمم راضی نبودم با اینکه خیلی خوب دادم امتحانو.

کاربر مهمان

باسلام لطفا در ایران امتحان ندهید وقت و پول خود رو احترام براش بذارید زندگی م رو این دو مرکز داغون کردند نه اگزمینر درست و حسابی دارند و نه از خارج بر انها نظارت میکنند برای خودشان هرروز یک مدل درمیارن میخوان بگن ما باسوادیم . عین پراید که نو خارج یک مدل استاندارد بود اینجا از هر مدلی براش ساختن و افتخار می کنند به ان خواهش میکنم خودتان رو مثل من بدبخت نکنید پولتون بریزید به جیب ابن نامردای بی سواد

فرناز رقمی

شما خارج از ایران امتحان دادی؟؟
من آدمی رو میشناسم که دکتراش رو خارج از ایران گرفته و تقریبا در حد یک نیتیو صحبت و نگارش میکنه، ولی اونا خیلی سختگیرن، و آدمی با همچین نالجی نتونستم ۴ اسکیل ۷ بیاره ! چرا راهنمایی الکی میکنید؟؟

مهرداد

کاملا با فرناز موافقم. من قبل تحصیل تو سو‌ءد ترکیه امتحال دادم ۶٫۵ شدم ولی بعد ۲ سال سوید جنرال دادم ۶ شدم کلا!!! اروپا سخت می گیرن! بنظرم ترکیه امتحال بدین. من دوباره می رم اونجا…

کاربر مهمان

با سلام، من ۲۴/۴/۲۰۱۴ در موسسه ایرسافام امتحان دادم، که بخش Listiningبه علت کیفیت پخش، میشه گفت که کاملاً از دست دادم، اول فکر میکردم مشکل گوشهای من ولی بعد امتحان دیدم که همه بچه ها این بخش رو از دست داده اند و همه در حال پر کردن شکایت نامه از این موسسه ایرسافام هستند، فکر نمیکنم موسسه پاسخ گو باشه، لذا از دوستان تقاضا میکنم که اگه وقت و پولشون براشون مهم، تو موسسه ایرسافام ثبت نام نکنند.

کاربر مهمان

با تجربه ای که من دارم تهران ایلتس و ایرسافام بدترین جا برای امتحان است و امتحان در این دو موسسه حدر دادن پول و وقت و با یک روحیه بد می باشد و اگر می خواهید در ایران امتحان بدهید فقط دانشگاه آزاد را انتخاب کنید

کاربر مهمان

تهران ایلتس خیلی خیلی بده لطفا شرکت نکنید از ما گفتن بود

کاربر مهمان

دوستان اگر می خواهید نمره خوب و با شرایط خوب داشته باشید حتما دانشگاه تهران را انتخاب کنید با توجه به تجارب من تهران ایلتس و ایرسافام بدترین کیفیت از نظر نمره دهی و شرایط امتحان می باشند واقعا پول و انرژی اتان را در این موسسات حدر ندهید واقعا با زندگی آدمها بازی می کنند مواظب باشید توی دام آنها گرفتار نشوید

کاربر مهمان

دوستان من کاملا موافقم . ایرسافام افتضاح نمره میده. پولتون رو حروم نکنید

کاربر مهمان

سلام . میخواستم بدونم کسی میدونه امتحان آیلتس ، ایران بهتر نمره میدن یا اگر انگلستان امتحان بدم بهتره ؟

کاربر مهمان

من ایرسافام امتحان دادم و وقتی نمراتم رو دیدم از ناراحتی گریه ام گرفت. خیلی خوب امتحان دادم و انتظار نمره ۸٫۵ یا لااقل ۸ داشتم اما ۷ گرفتم. ریدینگ رو همه سوالاتو زدم ۸ دقیقه هم وقت اضافی آوردم و جوابامو دوباره چک کردم فکر می کردم ۹ یا حداقل ۸٫۵ میگیرم اما گرفتم ۶٫۵ ! اسپیکینگ و رایتینگ هم که اصلا حرفشو نزنین. هنوز گیجم به خدا! دیگا ریدینگ که احتمال اشتباه نداره!؟کسی چنین تجربه ای داشته؟

امید

سلام لطفا راهنماییم کنین که چطور و چی بخونم که ۷ بگیرم درحال حاضر ۵ هستم ممنون میشم

رضا صارمی

سلام، به هیچ وجه ایرسافام شرکت نکنید. بنده ریدینگ رو 9 زدم و دادند ۶/۵. دقیقا مثل اینکه برای شما هم همین مورد تکرار شده. واقعا متاسفم، وقتی اعتراض کردم ده دقیقه بعد جواب دادند که نمره شما همونه ولی نمره رایتینگتون تغییر کرده! حدس زدم احتمالا باید یک نمره کمتر شده باشه. البته ازمون من ازمایشی بود ولی خدا روشکر که اوج فاجعه رو فهمیدم و دیگه پیگیری هم نکردم. کلی مقاومت کردم تا از نظر روحی اسیب زیادی نبینم. هر چند ازمون ازمایشی بود ولی نه تنها شوکه شدم بلکه نمکی هم روی زخم های قدیمی بود. توصیه من به همه اینه که اولا بیشتر از یک بار ازمون ازمایشی شرکت نکنید چون اصلا سوالات به هیچ وجه استاندارد نیست، فقط از این نظر خوبه که برخی از نکات مهم رو که فقط میشه توی ازمون یاد گرفت متوجه خواهید شد مثل مدیریت زمان در شرایط ازمون. توصیه دوم بنده حقیر اینه که برای ازمون اصلی خوشبختانه مراکز خوبی در همسایگی ما هست و این که دوستان ادعا می کنند اینکه کجا امتحان بدیم فرقی در نتیجه نداره، واقعا درسته و ساز و کار ایلتس هم به عنوان یک ازمون بین المللی همین رو ایجاب میکنه ولی شوربختانه نه برای ما !! ضمنا شاید این سوال مطرح بشه که از کجا مطمعن هستی که ریدینگ واقعا بدون غلط بوده، بنده بیشتر از یکساله هر روز حدود حداقل پنج شش ساعت مطالعه مرتبط با ایلتس دارم و این جدای از هزاران ساعتی هست که حداقل ده سال اخیر با زبان انگلیسی سر و کار داشتم (صرفا به خاطر علاقه). کوتاه سخن اینکه، هرگز اجازه ندیم سیستم های مشکل دار در اراده ما خللی ایجاد کنند.

یادداشت: نوشته های بالا خدای نکرده مغرضانه و برای تخریب یک موسسه خاص نبوده و واقعا بنا به هر دلیلی برای بنده حادث شده. خوشبختانه موسسه های بسیار خوب و اساتید برجسته ای داریم که مایه افتخار کشور هستند و اگر احیانا مشکلاتی هم هست حتما بزودی رفع و اصلاح می شوند.

کاربر مهمان

من در مرکز آزمون ایرسافام امتحان دادم از نظر امکانات خوب بود و ممتحن اسپینینگ داضی بودم یک خانم بود ولی از نظر رایتینگ واقعا راضی نیستم خیلی بد نمره دادن ۱ تا ۲ نمره کمتر از انتظارت نمره میدن.

کاربر مهمان

همه مراکز در ایران بدرد نخورن فقط خارج از ایران امتحان بدهید اگر دلتون برای پولتون نمیسوزه برای عمرتون سرنوشتتون بسوزه چند بارمن هم گرفتار نامردای ایلتز تهران و ازاد شدم پس برید ترکیه یا دوبی خودتون راحت کنید .

کاربر مهمان

سلام دوستان، کسی اطلاع از موسسه هایی که از ces امارات مجوز برگزاری ازمون ielts تو ایران رو گرفتن خبر داره.

کاربر مهمان

سلام من کرمانشاه امتحان دادم (آکادمیک) به ترتیب Lis, read,wr,spe شدم ۶٫۵ و ۵٫۵و ۵ و ۵ ، دو هفته بعد ۱۱ ژانویه رفتم آنکارا شدم ۶٫۵ و ۶٫۵ و ۶ و ۶ حالا نمی دونم مراکز ما غیر استانداردن یا مراکز اونا یا خود من ؟

کاربر مهمان

کرمانشاه به نظرم بهترین و شیک ترین مرکز آیلتس ایرانه. خیلی خوب طراحی شده. سیستم تهویه و صدا عالی بود

keiham

انکارا بریتیش کانسول امتحان دادین یا ای دی پی؟ میشه به من ایمیل کنید جوابو چون برام مهمه.
rostami.eco@gmail.com

کاربر مهمان

Hello Dear friends I have not attend the ielts exam yet but now i am studing too hard to attend the exam for the first time.i am a little worried because i need score 7 (at least) and if i cant passed the exam i lost my final opportunity to immigrate with my family to Australia i have a good background in English studying as i was a teenager but i saw some preielts exams in this website that it shows the good quality of the website and very good management. i hope all be success

حمید

… I’ve not attended

کاربر مهمان

ایلتس تهران توی ساختمان انفورماتیک سازمان سنجش برگزار میشه و چند بار قبل از شروع لیسنینگ صدا رو پخش میکنن و از داوطلب ها میخوان تا راجب صدا نظر بدن وقتی که صدا خوب شد از نظر همه امتحان رو شروع میکنند

کاربر مهمان

من دوبار ایلتس تهران امتحان دادم و هر دوبار راضی بودم هرچند فکر میکردم که راتینگ ۷ بشم ولی هر دوبار ۶٫۵ شدم با اینکه دفعه دوم واقعا بهتر نوشته بودم

کاربر مهمان

ملت دست بردارید من الان کجا ثبت نام کنم با این شرایط و انتقادها من ایران امتحان نمیدم . میرم اربیل (کردستان عراق) دوستام خیلی راضی هستن

کاربر مهمان

هرجا بجز عصر دین ودانش, داشتم علت نمره پایینم رو جویا میشدم با سوپروایزرش گوشی رو روم گذاشت

کاربر مهمان

سلام من آزمون آیلتس تهران شرکت کردم. خیلی بد نمره می دهند و سوالاتشون مخصوصا ریدینگ و لیستنینگ با سبک کمبریج مشابه هست اما کمی وقت گیر تره و تکنیک هایی داره که ریدینگ و زمان بر تر از سوالهای متداول می کنه. در مورد اسپیکینگ طوری یک موضوع ساده رو بیان می کنند و با سوال پیچ کردن و ایجاد استرس سعی می کنند نقطه ضعف هاتون رو پیدا کنند. رایتینگم ۱٫۵ تا ۲ نمره کمتر از انتظارتون نمره میدن. کلا وسط آزمون ریدینگ که ۶۰ دقیقه است هی تذکر ات روی برگه رو می خونند و تمرکزتون رو ممتحنین بهم می زنند و عملا ۷ دقیقه از آزمون رو از دست می دید. لیستنینگ هم صداش از بلندگو هایی پخش میشه و صداش رو روی متوسط می گذارند و تو سکشن های آخر صدای گوینده که گنگ میشه شنیدن بشدت دچار اختلال میشه و صدای کفش های ادیداس ممتحنین هم باعث از دست دادن سوالات لیستنینگ میشه. به کل مرکز خوبی نیست و بد نمره میدن. من اکثر دانشجوهایی رو که دیده بودم میگفتند بین ۱ تا ۲ نمره از آزمونهای موسسه شون کمتر شدند و خیلی شاکی بودند.برای اعتراض هم ۱۰۰ دلار می خواهند که اگر نمرتون تغییر نکنه ۱۰۰ دلارتون میسوزه. امتحانشون خیلی نا عادلانه است.

کاربر مهمان

سلام به نظر من ایلتس تهران افتضاح هست. lمن دو هفته گذشته امتحان دادم ولی داورهایش در بخش اسپیکینگ بشدت سخت گیر هستند. جالب اینه که خانم … از همه بدتر هست. اگه به این خانم خوردید حتما فقط نگاه چشماش نکنید چون …. ضمنا اگه در ایلتس تهران به ممتحن ایرانی خوردید کارتان ساخته است.

مهمان

سلام. موافقم. من واقعا از اسپیکینگ ایلتس تهران بدجوری ضربه خوردم .باورم نمی شد خانم ..به من ۵ بده..چون تاپیک هامو خیلی خوب گفتم و حداقل نمره ای که انتظار داشتم ۶/۵ بود.

کاربر مهمان

سلام من خودم هنوز امتحان شرکت نکرده ام. اما یکی از دوستام که می دونم سطح انگلیسی متوسطی داره سال پیش در ایلتس تهران شرکت کرد. من مطمئنم که تو خوشبینانه ترین حالت اون کمتر از یک هفته برای امتحان خوند .هرچند که اونم شک دارم اصلا خونده باشه- قبلا هم اصلا کلاس ایلتس نرفته بود. فقط ا نوع سواات ایلتس اشنا شده بود و چند نمونه تست زده بود. نمراتش شد اسپیک ۶٫۵ لیسن ۶ ریدینگ ۸ رایتینگ ۶٫۵ . من خودم کارنامشو دیدم. تازه خودش بهم گفت که اسپیکنگ دقیقا چی کار کرده. حتی مکس زیاد هم داشته. من خودم کل نظرات رو از اول صفحه خوندم. تا حدی درسته.ضمنا خودم هم کلاس ایلتس هم تا حالا نرفتم. اما بتازگی ۲ تا ازمون ایلتس افرینش رو شرکت کردم. و در کارگاههای اموزشی پس از انها نیز نصف نیمه شرکت کرده ام. بچه ها با توجه به تستهایی که زد ه ام و نمراتی که در ازمون ها گرفتم (حدود نمره ۶) با توجه به نظراتی که از بسیاری از دوستانم که در کلاسها یا ازمون اصلی شرکت کردم و راهکارهایی که اساتید افرینش به من دادند و حاا نظرات شما عزیزان, به این نتیجه رسیدم که راهکارهای کلیشه ای و من دراوردی بیشتر اساتید نه تنها دیگه جواب نمیده بلکه ممکنه حتی ذهن ممتحن رو در مورد خودتون بایاس کنه و نمرتون کم هم کنه. توی یکی از کتبهایی که خوندم هم یادم هست بخصوص در مورد مهارت اسپیکینگ به کرات تاکید کرده بود که از جملات کلیشه ای استفاده نکنید. ببخشید ولی موسسه اصلی برگزار کننده ایلتس که گاو نیست مطمئنا اونا نتایج امتحان و نحوه برگزاری ازمونها و همچنین میزان ارتباط سواد انگلیی با نمرات کسب شده را دائما ارزیابی می کنن. برای همین هم هت که هر چند وقت یکبار شکل سوالات را عوض می کنن . شکی نیست که اونا متوجه برخورد کلیشه ای وار برخی ازمون دهندگان با ازمون شدن و مطمئنا این نکته رو به ممتحنین هم گوشزد کردن. بازهم تاکید می کنم اونا می خواهند شما مهات کافی در انگلیسی صحبت کردن داشته باشید نه فقط چند جمله حفظ شده را تکرار کنید. من خودم هم یکی دو مه دیگه باید تو ازمون اصلی شرکت کنم. دعا کنید موفق باشم.

کاربر مهمان

سلام.منم ازون دسته آدمهایی هستم که قصد شرکت در این آزمونو دارم اما خب با این حرفها مضطرب شدم.. میخواستم بدونم برای آخر تابستان دانشگاه آزاد آزمون برگزار میکنه؟؟من احساس میکنم برای آکادمیک دانشگاه آزاد بهتره..شاید..!!!

کاربر مهمان

سلام من ۷ اریبهشت ۹۲ دانشگاه آزاد امتحان آبلتس دادم ،همه چی عالی بود تنها بدیش این بود که امتحان ۱ساعت و نیم دیرتر برگزار شد،در مورد نتیجه ام باید بگم که ۲هفته دیگه جوابارو میدن،بعدا میگم بهتون که نمره دادنشون خوبه یا نه

کاربر مهمان

سلام من تقریبا از بهمن ماه سال گذشته آمادگی امتحان را داشتم ولی متاسفانه نتوانستم درتاریخ مورد نظر ثبت نام کنم به تازگی متوجه برگزاری امتحان توسط شما و آیلتس سنجش شده ام فکر میکردم فقط آیلتس تهران در ایران امتحان برگزار میکند . اگر امکان دارد من را راهنمایی کنید از چه طریق میتوانم ثبت نام کنم من زمان زیادی ندارم باید سریع امتحان بدهم . تشکر بخاطر رسیدگی شما

کاربر مهمان

salam man tahala ham dar dubai,malesi,va armenia emtehan dadam va ham dar in marakez.be nazare man kheili be markaz rabti nadareh,agar az gheyde 0.5 nomreh begzarim mohem sathe zabani khode shakhs hatsesh.hich examineri ba man pedar koshtegi nadareh,agar nomreh man dar reading 5 ya 5.5 misheh hatman yekjaiee gir daram digeh.agar sathe writing man dar hade 8.5 basheh hichvaght emkan nadareh behem 4.5 bedan ya agar speaking man dar arze yek sal az 6.5 be 6 resideh neshoon mideh ke digeh raveshhaye tekrari baraye speaking javab nemideh va momtahen faghat be sath va savade zabani negah mikoneh.agar az ghaleb haye kohneh shodeh writing estefadeh mikonid tavagho 9 nadashte bashinchon doreh in chizha gozashte,system in emtehan dar hale taghireh ta har kasi natooneh ba yek mosht technique tekrari 8.5 begireh mesle in konkoreh maskhareh lisans dar iran.Lotfan tafsire ehsasi ro kenar bagzarin va faghat rooye bala bordane savad va sathe zabanetoon kar konid va az manabeh sahih mesle khodeh Ielts.org estefadeh konid.Bekhoda paeen tarin nomreh man dar Armanestan boodesh ke be yek mosht harfe bikhodi marof shodeh va shodeh dokane yek ede,va balartarin nomreh man dar iran va dubai boodesh ke be sakhtgiri maroofand.in sathe zabani mast ke bala paeen mishe na examiner.ama dar rede marakez iran: daneshgah azad yekam sedaye speaker bi keyfiat boodesh albate na kheili,sanjesh system edarish ali boodesh,va ielts tehran standadrboodesh,faramoosh nakoid ke ma iraniha sathe grammar balatari darim va tabiatan bayad ghavitar benevisim vali hichvaght nemishe ke adam dar hade 9 benevise va 5 begireh ke…..

کاربر مهمان

آورین با این حساب شما ۵ , ۶ جایی امتحان دادین دیگه!!!!!!

کاربر مهمان

من دیگو مارادونا هستم

Gooli

Hichkas maradona nemishe

In January dare kam kam be campe ravania tabdil mishe

Behzad Violet

kolan markopolo ham mese shoma doniaro nadide.be nazaram shoma aslan emtahan nadin che karie vaghti englisiton zaife. dar zemn nim nomre kheili kheili moaser shoma ke IELTS baz hastin

کاربر مهمان

من تو سه تا آزمون شرکت کردم ، همشو ۹ شدم.

کاربر مهمان

سلام منم باراک اوباما هستم

دونالد ترامپ

خوشبختم. من هم دونالد ترامپ هستم

کاربر مهمان

چرا ۳ بار شرکت کردی پ؟؟؟

کاربر مهمان

Hi, thisis steve jobs from the other world

کاربر مهمان

تو خوب میشی

حمید

خخخخخخخخخ. تو خوبی !!!

مهمان

تو یک خل به تمام معنایی

کاربر مهمان

سلام، من ۲ ماه پیش با کلی دردسر تونستم ایرسافام ثبت نام کنم. امتحان دادم و وقتی نتایج اومد شوکه شدم! من حدود ۱ سال کلاس speaking به صورت خصوصی میرفتم پیش استادی که خودش اخیرا از آمریکا اومده بود . خودشون میگفتن که من مشکلی تو صحبت کردن ندارم. درسته ک روز امتحان خیلی مضطرب بودم ولی همه ی سوالا رو جواب دادم و چون موضوعی بود که روشم کار کرده بودم و آشنایی داشتم باهاش… ولی وقتی نتیجه رو دیدم شوک شدم. ۵! ممتحن من هم یه اقای ایرانی بودند. واقعا نمی دونم لهجه یا اصطلاحات آمریکایی تو نمره تاثیر داره یا نه… ولی در حال حاضر اصلا انگیزه ندارم وقتی انقدر بخونی و بشی ۵، چقدر دیگه باید بخونی که بشی ۷؟؟

کاربر مهمان

فعلا که عصر دین و دانش هم توزرد از آب دراومد و آزمون ما باز کنسل شد و فعلا خبری از پول هم نیست!

کاربر مهمان

با همه این چیزایی که من اینجا خوندم فکر میکنم آدم توی ایران امتحان نده خیلی بهتره . اینجا که هر ۳ تا مسخره بازیه و همون بازی ها و اداهایی که سر کنکور و اون دوران داشتیم یه جور دیگه دارن سرمون پیاده میکنن . اصلا خوشم نیومد ازشون .

کاربر مهمان

دوستان عزیز من با عذر خواهی از همه عزیزانی که فکر میکنن حقشون خورده شده یا اینکه فکر میکنن باید نمرشون بیشتر میشد فقط پیشنهاد میدم به متنی که به زبون انگلیسی یکی از دوستان نوشته نظرتونو جلب میکنم. خواهش میکنم قضاوت کنین ایشون نمره رایتینگشون باید چند باشه. ایشون فکر میکنن که زبان یعنی اینکه فقط چند تا کلمه قلنبه گفتن ولی اینو نمیدونن که این کلماتو کجا و در چه موقعیتی باید بکار برد.

کاربر مهمان

با عرض سلام و خسته نباشید.لطفا در مورد نحوه ی دریافت کارنامه آزمون ILTS سنوات گذشته از مرکز ایران آیلتس برای داوطلبینی که کارنامه ی خود را دریافت ننموده اند(با توجه به اینکه این موسسه هم اکنون فعالیت ندارد)مرا راهنمایی کنید.

کاربر مهمان

salam man tahala malesi raftam,dubai raftam va armanestan ham boodam. be nazare man iran behtare,ham baraye eteraz zadan,ham karnameh ham ersale TRF.Dar zemn paeen train nomreh ham dar armanestan boodesh,gool nakhori.Faghat har ja emtehan bedi mohem sathe zabaniteh na chize digeh….poletono haroom kharej nakonid…hamin karharo mikonim ke yek mosht arabe vahshi baramoon shakh shdoan digeh….Vali behtarin nomreh man dar daneshgah Azad boodesh…

کاربر مهمان

سلام دوستان. من هنوز امتحان ندادم ولی با خوندن این نظرات حسابی گیج شدم. به نظر میرسه که بهتره برای امتحان به خارج بریم. کسی از دوستان تجربه این کارو داره؟اگر کسی رفته یا اطلاع موثقی داره لطفا” راهنمایی کنه. ممنون.

کاربر مهمان

به نظر من مراکزی که از CES مجوز دارن برید امتحان بدید خیلی بهتره. الان پروشات و ماهان و شکوه از این دسته موسسات هستند. بین اینا هم پروشات یه سرو گردن بهتره

نظرات بسته شده‌اند.